barnehagen stengt idag

bondekone

Forumet er livet
Igår var vi i barnehagen på juletrefrast
og for det første var det kjølig i helle barnehagen i enkelte rom var det vel ikke mer en knappe 12 grader, i tilleg hadde vanne fryst. Mann min gikk ut for å se i kommen der vanne kommer inn i barnehagen og der og var vanne fryst. Vi fikk til slutt takk i en rørleger men han kunne ikke få gjort noenting i går kveld. Så da ble det bestemt at barnehagen ska være stengt til at de har vann.
Noe som er forsåvidt helt greit,men det jeg ikke skjønner er at flerre av foreldrene har sagt til de at de sette opp varmen og at varmen står jevnt på også i helgene , for helt siden før jul har det vært kaldt å komme å levere ungene på mandag morgen. Kulda har slått inn ytterdører og etc for de de setter ned varmen i bygget i helgene
så nå håper jeg at de har fått en vekker siden vanne hadde fryst og at de setter opp varmen, flere av vinduene i barnehagen var dekt med is invendig[&:]
Så nå er jeg spent på om det blir barnehage på ungene i morgen

Arbeidsgiveren min ble dritt sur når jeg ringte. Det første ho kastet ut "denne mandagen også borte" forje mandag var det planlegingsdag, idag stengt pga manglende vann. Noe jeg ikke kan noe for. Og har heller ingen til å ha ungene, Siden svigers jobber og gubben er i oslo på jobb og han kan ikke bli hjemme siden han er selvstendig og hvis han ikke dukker opp så finner de noen andre til å ta jobben.

Back
Topp