Barnehageklær

Har noen litt finere klær som brukes til pent, men stort sett brukes klær om hverandre hjemme og i barnehagen. Har dobbelt av yttertøy og sko så det henger i barnehagen hvis det ikke må tørkes/vaskes :)

Nei, har verken tid, plass eller råd.

Inneklær brukes om en annen. Ytterklær har vi ett sett hjemme og ett i bhg. For å slippe å måtte ta med frem og tilbake.

Bruker det samme i bhg og hjemme :) Har noen ganger dobbelt av utetøy fordi vi har arvet, men kjøper aldri to regntøysett feks, for å ha ett hjemme og ett i bhg.

Av uteklær har vi klær som er i bhg til en hver tid, orker ikke dra det frem og tilbake og jeg glemmer det ofte hjemme :p har et sett hjemme med klær også.
Hverdagsklær brukes både hjemme og i bhg, klær er til for å brukes. Men noen klær, som pentøy og litt penere ullgensere ol bruker vi hjemme i helgene ol. Men det er snakk om få plagg ;)

Vinterstid er det kun ull som brukes og det brukes om hverandre. Av annet tøy har jeg noen plagg som aldri er i barnehagen, noen finere gensere osv.

Yttertøy har vi det beste i barnehagen og arvetøy hjemme, sånn at vi noe til ettermiddagene. Vinterdressen blir med hjem i helga sånn at vi hr den når vi har utedager :)

Nei men har hverdagsklær og helga klær. Så det blir jo på en måte det likavell.
mye joggeklær og slikt til barnehage og dongri og finbukser og generer med fin krage eller ellers fin i helgene.

jenta går kun litt finere kjoler og skjørt i helgene men hverdagskjoler og bukser og generer i ukedagene / barnehagen.

De beste uteklærne har han i barnehagen siden det er der han er mest ute,så tar vi dem med oss hjem om vi vet at vi skal noe ekstra som krever bedre dress enn den han har hjemme.

Litt både og. Noen ganger har vi hatt to sett med uteklær, for å slippe å dra alt fram og tilbake, mens andre ganger har vi ikke hatt ekstra. Og det er rett og slett fordi det er veldig dyrt å handle dobbelt opp av alt. De gangene vi har hatt dobbelt opp, er det fordi vi har arvet eller kjøpt billig og brukt :happy:

Det meste vil brukes begge deler, utenom noen sett ull som bare blir liggende i barnehagen og noen plagg som ikke sendes med.

Har noen ytterst få inneklær som bare brukes i helgene, type litt dyrere/finere klær.
Har også litt ytterklær jeg ikke legger igjen i bhg.

Har noen klær som ikle brukes i bhg :)

De vanlige klærne går hun med både i bhg og hjemme, kun et par penkjoler som ikke er til barnehagebruk. Vi har to vinterdresser, rett og slett fordi jeg og pappaen garantert kommer tiø å huske å ta med hjem/ta med tilbake til bhg osv.

Jeg tenker at jeg kommer til å bruke alt begge steder :-) utenom de peneste penklærne da så klart :-)
Men av yttertøy så kommer jeg til å ha ett sett hjemme og ett i bhg :-)

Back
Topp