Aah. Stemmer det. Endra det nylig. Hva du ikke får med deg altsåSå tidligere det sto at du var fra Harstad, liten plass, så kjenner jo til den når jeg har en mor som er strikkefantom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aah. Stemmer det. Endra det nylig. Hva du ikke får med deg altsåSå tidligere det sto at du var fra Harstad, liten plass, så kjenner jo til den når jeg har en mor som er strikkefantom![]()
Haha nå virker jeg skikkelig stalker altså, men ja merke til at du og bmc var fra Harstad siden dere lå på toppen av skravlelistaAah. Stemmer det. Endra det nylig. Hva du ikke får med deg altså![]()
Haha. Slapp av, regna med det var pga topplista du vissteHaha nå virker jeg skikkelig stalker altså, men ja merke til at du og bmc var fra Harstad siden dere lå på toppen av skravlelista![]()
Haha nå virker jeg skikkelig stalker altså, men ja merke til at du og bmc var fra Harstad siden dere lå på toppen av skravlelista![]()
Skjønner ikke hva dere snakker omHaha. Slapp av, regna med det var pga topplista du visstevi er begge ofte nærme toppen
![]()