Barnehagehuset til snuppa..

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Trenger ikke være innbilsk engang for å si hun har det fineste i hele barnehagen[8D] Jeg er visst også den eneste forelderen som har ønsket å gjøre det selv.. Rare foreldre altså!

så koseligt det var.

Så fint da!! Flink du er!![:D]

ORIGINAL: Lillegulrotmor82

sååååå fin den var!!! dæven.. du er flink!!![:D]

Kjempeflott!! Det der så gøy ut!! [:D][:D][:D]

Kansje jeg skal lage sånn til knøttene mine, som de kan ha på veggen på rommet sitt[;)]

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

er Beste Og Besta dine foreldre??

hehe, var det første jeg også lurte på?

den var kjeeeempe fin da=)

åh, kjempefint! du er suuuperflink![:D]
Mia har og sånn i bhg, men er ikke kommet noe på det enda [:(] Men gjett om jeg fikk ideér nå [:D]

å sånn vil i gjør til kaja å! du eknall flink

Kjempestilig var det!!! [;)]

Tuuusen takk alle sammen[:D][:D] Besta og beste er onkel og tanta mi/fosterforeldrene mine..Mamma er jo død, men vi ville at snuppa skulle få ha besteforeldre på min side likevel.. Så vi spurte om de ville være å det ble de kjempe kjempe glad for[:D] Ja, jeg var den eneste som ville lage huset selv.. Jeg ble skikkelig gla når hun spurte, og hun ble skikkelig sjokka når jeg sa ja.. Og idag når jeg kom med det, sprang hun som er leder på Matildas avdeling rundt til alle de ansatte på bygget for å vise det fram.. Såå stolt av at hun får det fineste huset på sin avdeling.. Hehehe, fikk ekstemt mye skryt[:D]

ORIGINAL: neflonde og prinsen

hva er barnehagehus?? [&:] husker jeg limte inn bilder i en bok når William begynte å barnehagen. Men når han begynner i august, tror jeg jeg skal pynte og fikse litt selv ja[;)]

Alle barna på avdelingene har et eget hus, med bilder av familie og venner.. Med navn og fødselsdato.. Så henger huset på en lang vegg, helt nede i deres høyde.. Så de kan gå å se på det! Veldig koselig, var ei jente her om dagen som gikk til sitt hun å pekte på de forskjellige å sa mooor, maaamma, PAPPA! hihi, er litt som hjemme liksom[:D]

Å, Lindamor kor fint det va!!!!!!!!! Så heldig Matilda vennen e:)

Herregud så pirkete du er! Jeg synes det er rart ja, for jeg og alle andre mødre jeg kjenner har ganske god tid på et eller annet tidspunkt på dagen! Hvordan får mødrene her tid til å scrappe? Jeg synes man kan TA seg tid til å sette sammen et lite hus til barna sine, som de kan ha og se på alle de timene de er i barnehagen! Det tok meg TO timer å lage det huset, å det fikk jeg gjort uten at det gikk ut over noe annet som skulle gjøres! Trenger ikke bruke så lang tid heller, Matilda skal være i barnehagen i 5 år nå, da kan jeg ta meg den lille tida å lage noe skikkelig personlig til henne, som kan minne henne om hjemme de timene hun er der! Så jeg er kanskje dømmende, men det står jeg for! 

Back
Topp