Det som er viktig med dressen de skal ha nå det første året er at den er varm og at de ikke blir våte igjennom.
Slitestyrken betyr ingenting, for de kommer ikke til å greie å slite ut denne dressen uansett. Den som dere har lagt ut link til er sikkert ikke foret. Men det gjør ingenting, for den er jo perfekt til å leke i til høsten før det blir kaldt og om våren når snøen har dratt. Bare ha ull under.
Hadde ikke vi hatt "overtrekks" bukser til LIllemor hadde jeg jammen det kjøpt denne dressen. Den koster jo ingenting, et kupp tror jeg![:)]
Lillemor skal få en som er myk og ikke så veldig tykk. For jeg har heller på henne flere tynne lag med ull under enn at hun har en kjempe tykk vinterdress som hun ikke greier å gå i.
Storebror hadde en fin dress fra exit første året, og det blir den dressen Lillemor skal ha hjemme.
Mange fine dresser som ikke koster så mye.
Storebror har brukt skogstad og reflex dresser som har holdt godt på både varmen og han har ikke slitt de ut heller selv om han er aktiv.
Men;
Mormor har kjøpt reima dress til storebror og vil gjøre det til Lillemor også. Jeg takker og bukker [:D]
Har ikke helt skjønt oppstyret med disse reimadressene før Storebror fikk en selv. Den han har er veldig myk og sterk ser det ut som. Liker den kjempe godt. Han fikk den i en nøytral farge, så Lillemor kan arve den.
Lillemor skal ikke i bhg før i august, og jeg kommer til å kjøpe str 92.