Barnehagedilemma -litt langt

AngeLine

Gift med forumet
Andrea har gått i barnehage siden august, i en barnehage som er en liten kjøretur unna.. Det er en stor barnehage med 3 avdelinger, hvor hun går på den minste. Hun har lært mye på den tiden, og det virker som hun trives der. Vi har ikke vært helt fornøyd, med informasjon og utetid (de er lite ute), men som sagt så virker det som om hun trives der, og har fått to ganske gode venninner der også. [:)]

MEN: I dag ringte de fra barnehagen i borettslaget at hun har fått plass der og kan begynne fra 1 mai hvis hun/ vi vil! Den er i enden av gata her hvor vi bor, så jeg kan gå å levere/ hente henne.. trenger ikke bruke bilen. Det er en liten barnehage med 18 barn totalt, og de er ute hver dag fra kl 11-14.. Vi har tenkt litt på å flytte og da må hun skifte barnehage igjen, men dette er noe vi ikke helt har bestemt oss for..

Hva ville dere gjort?

Takk for at du gadd å lese, setter veldig pris på svar/meninger...[:)]

Huff, jeg aner virkelig ikke.
Vanskelig valg det der altså.

Hvor stor sjanse er det for at dere flytter da?

For hvi det er mindre enn 50% så hadde jeg kanskje byttet barnehage.

Men nå har jeg ikke barn i barnehage selv enda da. [:)]

Tror også jeg ville ha byttet. Kjekt med en liten barnehage, og sps når den er så nært!
Personlig så synes jeg du også burde flytte!!! Do it, dooo it!!!

ja, te mosjøen!!![:)][:)]

Veldig vanskeligt å si....
Er litt sånn enten eller her jeg.
Flytter dere innen et år, ikke bytt.
Kommer dere ikke til å flytte på 2 år eller mer, bytt med en gang.

Jeg ville sett fordelen ved mer tid spart pga reisetid og at det er en mer oversiktelig plass hun kommer til. (Dette sier jeg jo sef uten noe kunnskap om den ene eller den andre da..)
Men hvis dere blir boende i mer enn 4 år til (som faktisk er mulig til og med med flytteplaner siden tiden går fort) er jo gevinsten hennes å bli kjent med barn rundt der hun bor og sosialt nettverk hjemme.

Vet ikke om du ble noe klokere jeg...

Hvis dere ikke er sikre på om dere skal flytte, så hadde jeg bytta bhg uten tvil..[:)]
Lykke til..[:)]

ORIGINAL: Ju9ta

Hvis dere ikke er sikre på om dere skal flytte, så hadde jeg bytta bhg uten tvil..[:)]
Lykke til..[:)]

ORIGINAL: Novembergull

Tror også jeg ville ha byttet. Kjekt med en liten barnehage, og sps når den er så nært!
Personlig så synes jeg du også burde flytte!!! Do it, dooo it!!!

Hahaha, ja.. hjem kjære hjem [;)] Må bare få ungen min først! hihi[:D] Har bare mer og mer lyst kjenner jeg..

Det fine med barn, er at de har en utrolig bra tilpasningsevne og muligheten til å bli kjent med andre barn, så jeg hadde nok byttet...Spes da dere ikke er sikre på om dere vil flytte på dere i nærmeste fremtid[:)] Må jo være deilig når dere får en tilog, bare gå og hente[;)]

dytter litt, flere??

jeg ville byttet! har søkt om bytte selv vi, enda jeg er super fornøyd med den bhg han går i nå. Men har søkt overflytting kun for å slippe kjøreavstanden på ti min, vil kunne gå 5 min isteden jeg.

Back
Topp