Barnehagebilder

MiniSatan

Forumet er livet
I dag var barnehagebildene klare, fikk link og kunne bestille på nett og greier (barnehagen hadde hyra inn Fame-fotograf i år, var så fancy løsning atter) Så jeg måtte jo inn og se på bildene da, og ble så trist! Jeg hadde jo blitt advart av de voksne i barnehagen om at det nok ikke hadde gått så bra, og at hun var litt redd for fotografen, men det triste, lille, gråtstrimete ansiktet jeg fant inne på nettsidene var bare helt HJERTEKNUSENDE!! Så jeg ble sittende på jobb og tute fordi jeg fikk så vondt av jenta mi... erre mulig.. [8|]

Neimmen stakkars liten da.. [:o][:o][:o][:o] 

Det går nok over etterhvert, og hvis det ikke gjør det så takler hun nok det etterhvert også.. ikke alle
som er oversosiale heller[:-]

Ja du vet jo hvordan hun er, helt siden 3-4 mnd så har hun jo ikke tålt synet av folk hun ikke kjenner uten å måtte gjemme seg eller begynne å gråte. Heldigvis går det veldig, veldig bra i barnehagen, for de har virkelig vært supre med henne! Men den der fotografen ble altså for mye. Jaja. Hun vokser det nok av seg før eller senere. [:)]

Uff! Så trist å se snuppa full av tårer! :klemme:
Synes egentlig de bare burde latt være å ta bilde av henne da. Man vil jo ikke bestille et slikt bilde uansett. Og det er jo ikke nøye gøy å se at barna sånn!

De hadde fame i bhg til snuppa også, jeg var IKKE fornøyd med bilde, men det var fordi at de ikke hadde ordnet på håret hennes ordentlig, enda jeg SPURTE om de kunne passe på det :skuffa:
Ellers synes jeg også det "super tilbudet" til fame var teit... :missfornøyd:

Stakars lille snuppa di da, håper hun vokser det av seg senere [:D]
Jenny var egentlig kjempe flink å barnehagebildene og stårle som en sol, men bildene ble likevel jævlige fordi den stressa morra hennes hadde glent det og så hun så helt forjævlig ut på håret og i klærne haha. håret hadde bare lagt helt merkelig...synd det da siden hun var så flink foran kameraet :)

ORIGINAL: Årolilja

Jenny var egentlig kjempe flink å barnehagebildene og stårle som en sol, men bildene ble likevel jævlige fordi den stressa morra hennes hadde glent det og så hun så helt forjævlig ut på håret og i klærne haha. håret hadde bare lagt helt merkelig...synd det da siden hun var så flink foran kameraet :)

Haha det er ikke lett å være mamma! Skal du bestille bilder uansett eller? [:)]

Stakars snuppa, så vondt det må være å bli så redd for fremedemennesker.. Sånn bilde fikk vi av adrian også, men det var første barenhagebilde av han.. Jeg følte jo at jeg måtte kjøpe det men det ligger fint i skuffa så kunne like greit satt fyr på pengene hehe

ORIGINAL: MiniSatan

Nei jeg dropper det. Det var synd egentlig, hun var så fin på bildene i fjor så de kjøpte jeg mange av, bestillte ekstra også[:D]

Nei jeg dropper det. Det var synd egentlig, hun var så fin på bildene i fjor så de kjøpte jeg mange av, bestillte ekstra også[:D]

Vi har ikke hatt fotografering enda vi [8|]  håper de har det før jul ihvertfall.. ellers har jeg jo ikke julegaver [8D]

Eller jo, jeg har jo speilrefleks, kan ta egne.. miiinst like fine [:D][:-]

Jøss, har du kjøpt nytt kamera, Lena? Jeg har også lyst på speilreflekskamera, og egentlig har jeg lyst til å bli dritgod til å ta bilder også. Spørs om ikke det første punktet er lettest å gjøre noe med [8D]

Ava hadde vel nærmest sånn fotostudio hjemme hos seg selv, hadde hun ikke? Husker sånn vagt at hun fortalte om hvordan hun hadde gjort det, men sannelig om jeg husker det nå [&:]

ORIGINAL: snuppis!

Ja du vet jo hvordan hun er, helt siden 3-4 mnd så har hun jo ikke tålt synet av folk hun ikke kjenner uten å måtte gjemme seg eller begynne å gråte. Heldigvis går det veldig, veldig bra i barnehagen, for de har virkelig vært supre med henne! Men den der fotografen ble altså for mye. Jaja. Hun vokser det nok av seg før eller senere. [:)]

Det gikk ikke så lange minutter før hun begynte å gråte når hun satt på fanget mitt på Peppe's på¨Ski storsenter [&o]

Sånn er hun med alle hun ikke kjenner!

Jøss, har du kjøpt nytt kamera, Lena? Jeg har også lyst på speilreflekskamera, og egentlig har jeg lyst til å bli dritgod til å ta bilder også. Spørs om ikke det første punktet er lettest å gjøre noe med [8D]

Ava hadde vel nærmest sånn fotostudio hjemme hos seg selv, hadde hun ikke? Husker sånn vagt at hun fortalte om hvordan hun hadde gjort det, men sannelig om jeg husker det nå [&:]

Jaaa, fikk sommergave av min kjære [8D] ([:'(])  haha.. men har ikke blitt så god som jeg skulle ønsket da.. må nok på kurs!
Men øver meg myyyye, kom deg på facebook igjen, der ligger det sikkert 100 000 bilder hehe[:D]

Jo Ava drev med noe ja, tok vel 6 mnd bilde hjemme på et treff eller no, men jeg var ikke der.[8|]

Vi skulle dratt på kurs sammen vet du Lena, DET hadde vært moro det! [8D]

I`m game   skal se hva jeg finner på nett, litt midt mellom moss og ytre [:D]
Men har du kamera da?  jeg skulle jo vært kurset i selve kamera, sikkert masse der jeg
ikke skjønner og bruker. Også har jeg en ekstra linse, som tar sinnsyke soombilder.. men
det er en slags universallinse som passer til alle. En kompiss kjøpte i Tyrkia [:)]

ooooo tror jaggu jeg skal jeg kjøpe kamera til meg selv til jul :) Den jeg har nå tar så dårlige bilder, alle blir støgge!

ooooo tror jaggu jeg skal jeg kjøpe kamera til meg selv til jul :) Den jeg har nå tar så dårlige bilder, alle blir støgge!

Haha.. ja det var dårlig bilder fra siste festen her [8D]  gadd ikke stjele de fra brikka engang, hahaha. Men det kan
ha hatt noe med hva vi tok bilde av å gjøre da [:D][8|]

ORIGINAL: Lena Levegg

Haha.. ja det var dårlig bilder fra siste festen her [8D]  gadd ikke stjele de fra brikka engang, hahaha. Men det kan

Whaaat?? Vi er jo lekre som bare det!!!!
Bare kameraet som tar dårlig bilder [8D]

I`m game   skal se hva jeg finner på nett, litt midt mellom moss og ytre [:D]
Men har du kamera da?  jeg skulle jo vært kurset i selve kamera, sikkert masse der jeg
ikke skjønner og bruker. Også har jeg en ekstra linse, som tar sinnsyke soombilder.. men
det er en slags universallinse som passer til alle. En kompiss kjøpte i Tyrkia [:)]

Nei jeg har ikke kamera engang, så jeg måtte jo startet med å kjøpe meg det... Men har lyst på kamera da, teller det? [:D]

Whaaat?? Vi er jo lekre som bare det!!!!
Bare kameraet som tar dårlig bilder [8D]

Back
Topp