Barnehagebilder av William Elias

• Trådstarter Trådstarter Chuma
  • Opprettet Opprettet
C

Chuma

Guest
Her er noen nye bilder av mitt livs store kjærlighet! Hva synes dere? Han er finest på det første bildet, men der har han greiner foran ansiktet, det er litt dumt... Men jeg er fornøyd likevel! Hvilket hadde dere valgt til forstørring?

Bilde nr 2:) Herlig bilde <3

Me&my<3 skrev:
Bilde nr 2:) Herlig bilde <3

Helt enig!!! :)

Nummer en av absolutt finest.

Synes ikke det gjør noe med greinene

Syns nr 1 var finest, selv om han var helt nydelig på alle bildene. Virkelig en vakkert barn du har! Enig i at de greinene ødela bittelitt men når gutten er så vakker gjør det absolutt ingenting:D Og i og med at det er blader nedest på bildet så ble han liksom litt rammet inn av naturen:P

Nydelig. Jeg ville valgt bilde nr 1, synes det var kult med greiner jeg!

Nr 1. Synes bare det var litt kult med greinene, det gjorde bildet litt annerledes og ikke så A4.
For en NYDELIG gutt forresten!!!

Nr 1 eller 2!:)) Heller kanskje mest mot 1... men igjen kanskje 2...hmm.... nei det valget skal du få ta!:P

Nydelig gutt - som er aller finest på bilde 1. Tror faktisk jeg ville valgt det, til tross for greinene. Han hadde så herlig blikk der

Alle var fine, men tror jeg ville forstørret nr 2 :)

Vet du, jeg får nesten tårer i øynene når jeg ser han. Han er så nydelig!
Den utstrålingen er helt utrolig, og han ser så god og snill ut.
Kan liksom ikke se for meg den gutten være sint og trassete.
Synes det første bildet var finest, dumt med det foran ja, men jeg ville likevel forstørret det.

Nr. 1 var veldig fint, og jeg syne greinene GJORDE bilde! Tror faktisk, etter min mening, at det hadde sett mer stusselig ut uten de kvistene. 

Flotte bilder alle sammen.!
Men skulle jeg forstørret hadde jeg valgt nr 1 og 4. De får frem de nydelige øynene hans:))

det øverste og nederste synes jeg var finest! gjør ikke noe om det er grener over, skikkelig "i skogen-bilde" :)

T
Tøsa skrev:
Synes det første bildet var finest, dumt med det foran ja, men jeg ville likevel forstørret det.

Tusen takk! Du har rett i det du ser, han er en veldig snill og blid gutt, med et veldig stort hjerte og mye omsorg for alle rundt seg. Og så er han nesten overdrevent høflig, bruker uttrykk som jeg nesten ikke bruker selv engang, som når man takker ham for noe, så svarer han ting som: "Bare hyggelig! Det var meg en fornøyelse!" Haha! :-) Og som da vi hadde vært hos tannlegen herom dagen, på vei ut gikk han bort til damen i resepsjonen og sa: "Tusen takk for meg!"

Takk for innspill alle sammen, jeg liker selv det første best, og jo mer jeg ser på det, jo mindre plager de greinene meg!

Chuma skrev:

T
Tøsa skrev:

Tusen takk! Du har rett i det du ser, han er en veldig snill og blid gutt, med et veldig stort hjerte og mye omsorg for alle rundt seg. Og så er han nesten overdrevent høflig, bruker uttrykk som jeg nesten ikke bruker selv engang, som når man takker ham for noe, så svarer han ting som: "Bare hyggelig! Det var meg en fornøyelse!" Haha! :-) Og som da vi hadde vært hos tannlegen herom dagen, på vei ut gikk han bort til damen i resepsjonen og sa: "Tusen takk for meg!"

Takk for innspill alle sammen, jeg liker selv det første best, og jo mer jeg ser på det, jo mindre plager de greinene meg!

Haha, så veslevoksen da!
Men jeg tviler ikke et sekund.
Han kommer til å bli en ekte gentleman! :)

Back
Topp