Barnehagebarn mellom 1 og 3 år

Prøver og få dem i barnehagen til kl 09, og henter de i 16 tiden. blir nok til at jeg må levere dem kl 07 og hente kl 17 når jeg får meg jobb

Kommer helt an på hvilket skift jeg har. Er student som leser hjemme og tar noen skift innimellom. Pappan jobber åtte til halv fire ca. Når jeg har lesedager blir har kjørt til åtte og hentet rundt to, tre.

Jeg henter B klokka halv fem, da er han som regel den siste. Hender at det er igjen et søskenpar til, men ikke ofte.. Syns det er fryktelig trist, for B er veldig sår på å være den som blir sist hentet. Jeg er alene med han, og jobber i nabobyen, så har ikke mye valg. Han blir levert rundt kl ni, vanligvis..

Jeg leverer før 09.30,som ofteste rett før[8D]. Men henter ikke før tidligst 15,30,oftest ca 16.00.De spiser frukt klokka 15.00,og det vil han være med på.Jeg er jo hjemmeværende,så jeg kunne godt hentet før,men han VIL ikke hjem[:D]
Barnehagen er åpen fra 07.30-17.00.
72 barn,så det er alltid noen å leke med for de som har fulle dager også.

Jeg henter han mellom 15.00 og 15.30. Da er han en av de første som hentes, og vi må ofte "avbryte" noe de holder på med. Innimellom blir klokka litt over 15.30, og da begynner de første ungene å gå. Har aldri hentet han så mye senere enn 16, så jeg vet egentlig ikke når det begynner å bli tomt der. Jeg skal hvertfall prøve å ikke hente han før 15.30 sånn at de får gjort seg ferdig med det de holder på med. [:)]

Her leveres snuppa i bhg kl 07.10 om morgenen, og blir hentet kl 15.45. Men nå jobber jeg turnus, så hun er maks 3 dager i uken i bhg! [:)]

jeg leverer kvart over 8 og henter 1630. og jeg jobber kun 7 timer om dagen.
det må være mange av dere som ikke jobber fullt her, siden dere lverer så tidlig og henter sent [8|]

Ronja e en av de siste som blir henta. æ e ferdig på jobb 16, å e i barnehagen ca kvart over...
å æ har såååå dårlig samvittighet, men ka skal man gjør...

Her leveres ungene mellom 7 og åtte, alt ettersom effekiviteten på morgenen.
De trives godt med å spise frokost sammen med de andre barna.

Henting skjer ikke før etter halv fire.
Jeg kan hente tidligere, men de vil være der ved fruktmåltidet klokken tre!

Jeg leverer mellom 8-9 somregel og henter mellom 13-14, men så går jeg hjemme nå da.
Tidligere når jeg var i jobb leverte vi mellom 7 og 8 og hentet kl 3. Sambo slutter halv 3 hver dag så vi har alltid sjangs til å hente til 3.

han blir som regel henta kl.14. men det er fordi sambo slutter tidlig på jobb endel dager. også hender det at jeg har studiedager og da henter jeg han med en gang etter han har sovet [:D]

er kanskje 1 dag i uka han blir henta kl.15, aldri senere

ORIGINAL: mamma050308

Her blir guttungen levert ca 7.30 og henta kl. 16. Barnehagen er åpen til 17. Er blandt de siste på avdelingen som blir hentet, ofte den siste. Men sånn er det bare. Har aldri tenkt på det. Noen må jo være de siste da og de ansatte må jo være på jobb til barnehagen stenger uansett. Så da er det like greit at der er noen barn der............[:D]

Hos oss blir avdelingen stengt, og så går de hjem[8D] 

derjeg jobber er det veldig forskjellig.. noen dager er det tomt kl 16, mens andre dager er det barn det til stengetid..

ORIGINAL: Labambie

Er det prestisje i å levere seinest og hente tidligst eller? [8|]

Jeg kan jo ikke tro folk er så rare?? he-he..

De fleste må jo på jobb da, og arbeidsdager er 8 timer.

Vi leverer ca halv 8 og får hentet litt før 16. (Vi har 1 rtime forskjøvet arb tid, men mye går bort i transport)

Jeg er veldig glad vi ikke jobber skift, for jeg tror vår unge har det bedre når hun får være sammen med både mamma og pappa og kose seg om kveldene..

Vet noen jobber motsatt og aldri ser hverandre og ungen omtrent aldri ser Mamma og Pappa samtidig. Det er helt uaktuelt for oss. (Tenker på de som er 2)

Vi henter ofte ikke før 16.30-16.45 og noen ganger er hans sist, noen ganger er det 4-5 barn der..

Jeg er aktiv jobbsøker etter å ha vært hjemmearbeidende en god stund - men snuppa blir levert i barnehagen rundt kl 8:00 og hentes rundt 15:00. Hun elsker å være i barnehagen, og kunne sikkert vært der enda lenger også. Syns det er greit at hun lærer seg denne rutinen i og med at jeg forhåpentligvis får meg jobb snart.[:D]

ORIGINAL: Kluten

Når henter dere de i banehagen??

Vanligvis blir Snuppa hentet klokken 15.00, da er det ca halvparten av barna igjen på avdelingen hennes.. Et par ganger er hun blitt hentet klokken 16, og da er hun den SISTE på avdelingen som blir hentet!![8|]

Om et par uker begynner jeg fullt i jobb igjen, og har ingen  anledning til å hente Snuppa før 16.15, da jeg er ferdig på jobb 15.30 og må ut i rushen å kjøre..
Hun blir alltid sistemann som blir hentet da[8|] Synes det er litt rart, barnehagen er åpen til 17.

De fleste blir levert en gang mellom 9 og 10..

Er det bare jeg som må hente snuppa så sent? Jeg har ikke annet valg, siden jeg jobber i butikk, og vakten min ikke er ferdig før..

Hvordan er det ii deres barnehager??

Oi, den barnehagen tømmes tidlig! Ja, litt rart.
Henter jenta mi mellom 3 og halv 4 og hun er av de første som blir henta.

De dagene jeg må på jobb blir han levert kl 07:00 og hentet ca kl 16:00. Må stå i kø hjem [:'(]

Back
Topp