Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mamma050308
Her blir guttungen levert ca 7.30 og henta kl. 16. Barnehagen er åpen til 17. Er blandt de siste på avdelingen som blir hentet, ofte den siste. Men sånn er det bare. Har aldri tenkt på det. Noen må jo være de siste da og de ansatte må jo være på jobb til barnehagen stenger uansett. Så da er det like greit at der er noen barn der............[:D]
ORIGINAL: Labambie
Er det prestisje i å levere seinest og hente tidligst eller? [8|]
ORIGINAL: Kluten
Når henter dere de i banehagen??
Vanligvis blir Snuppa hentet klokken 15.00, da er det ca halvparten av barna igjen på avdelingen hennes.. Et par ganger er hun blitt hentet klokken 16, og da er hun den SISTE på avdelingen som blir hentet!![8|]
Om et par uker begynner jeg fullt i jobb igjen, og har ingen anledning til å hente Snuppa før 16.15, da jeg er ferdig på jobb 15.30 og må ut i rushen å kjøre..
Hun blir alltid sistemann som blir hentet da[8|] Synes det er litt rart, barnehagen er åpen til 17.
De fleste blir levert en gang mellom 9 og 10..
Er det bare jeg som må hente snuppa så sent? Jeg har ikke annet valg, siden jeg jobber i butikk, og vakten min ikke er ferdig før..
Hvordan er det ii deres barnehager??