Barnehageansatt tatt for voldtekt!

heil sykt!!!

ORIGINAL: *Auduns*mamma*

kastrering sier nå bare jeg..

og ikke kjemisk. Men på den gode gamle måten..klippe bort hele utstyret. Sambo var skeptisk siden der jobber menn ibarnehagen til gutten vår.Det må være alle foreldres mareritt at noe slik skjer i en barnehage der du stoler på at barnet er trygt.

Kan ikke annet enn å tenke at han må ha hatt en jævlig oppvekst,og har sikkert opplevd det samme selv,og sikkert er helt ødelagt for livet i hodet..
Man kan jo ikke være normal når man gjør sånt..
Han er/var jo bare barnet selv..

Syns synd på begge parter..

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Kan ikke annet enn å tenke at han må ha hatt en jævlig oppvekst,og har sikkert opplevd det samme selv,og sikkert er helt ødelagt for livet i hodet..
Man kan jo ikke være normal når man gjør sånt..
Han er/var jo bare barnet selv..

Syns synd på begge parter..

Noe må nok ligge bak ja...Tragisk er det for begge parter.

Men klarer ikke å legge helt ifra meg bildet av hvordan denne 9 åringen må ha opplevd det. De minuttene det sto på. Hvordan det trolig vil ødelegge en bit av han for livet. [:(]

ORIGINAL: tutekoppen

ORIGINAL: *Auduns*mamma*

kastrering sier nå bare jeg..

og ikke kjemisk. Men på den gode gamle måten..klippe bort hele utstyret. Sambo var skeptisk siden der jobber menn ibarnehagen til gutten vår.Det må være alle foreldres mareritt at noe slik skjer i en barnehage der du stoler på at barnet er trygt.
Sunn holdning....

[:@]Jeg blir så sinna på slike mennesker [:@] Håper virkelig at man snart kan få inntredd en lov om at utstyret til slike skal kappes av, og jeg driter en lang i om menneskers rettigheter, spykisk helse bla bla bla osv....... særlig når det gjelder slikt!

Som en far sa en gang.. (en annen) han, ville få noen år i et godt og fint fengels, tjene penger, trene og jobbe. Leve tilnermet normalt. Men de hjemme som ble utsatt for noe slikt, kom til å leve med tankene og følelsene hele livet, og skrekken for å møte denne igjen etter endt soning.....
Faren syns det var verdt 6 år i fengsel......Tror mange er enig med ham!

Skulle ønske rettsystemet kunne endres en del!

Greit at de får terapi, men...........

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Blir så dårlig[:(]
Stakkars 9 åring! [:(]

Sign, håper denne mannen ALDRI får jobbe med barn/får egene barn...[:(]

Back
Topp