mammaen til victoria
Forelsket i forumet
noen her som har begynt? jeg fikk tilbud om plass fra mai, syntes kanskje det er litt tidlig jeg. hva gjør så små i bh da? er jo 10 mnd da, men huff
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: leahsmam
personlig synst eg det er for tidlig, må bare gjere det du føler er rett for dere [:)] men er jo endel som MÅ sende ungene i barnehage allerede da...
ORIGINAL: MammaTilMira
gjør det du føler er riktig selv.. når jeg jobbet i bhg for noen år tilbake så var den minste der 10 mnd, og det gikk helt fint. ligger på gulvet å leker med di andre på gruppen som er rundt samme alder, og når di større barna er ute å leker, så sover di minste ute i vogn, eller på soverom i bhg..
ORIGINAL: mammaen til victoria
gjør det du føler er riktig selv.. når jeg jobbet i bhg for noen år tilbake så var den minste der 10 mnd, og det gikk helt fint. ligger på gulvet å leker med di andre på gruppen som er rundt samme alder, og når di større barna er ute å leker, så sover di minste ute i vogn, eller på soverom i bhg..
de hadde 50 styk på forskjellige små avdelinger så tror det går bra... men victoria er så mamma dalt. helst sitte på fanget heletiden... lurer på åssen dette går[8D]
ORIGINAL: mammaen til victoria
de hadde 50 styk på forskjellige små avdelinger så tror det går bra... men victoria er så mamma dalt. helst sitte på fanget heletiden... lurer på åssen dette går[8D]
det går nok fint:) hun har sikkert godt av å løsrive seg litt fra mammaen da[;)] jeg gleder meg til mira skal begynne i bhg, (da er hun 14 mnd) jeg tror hun har kjempe godt av det, hun har også vert/er mamma dalt.