Barnehage

Han er født 16.juni, så har nesten akkurat fylt året.. Har alt vi trenger av utstyr til barnehagestart i allefall.. Vi var litt sene med å søke plass også, så vi krysser alt for at han får plass, samtidig som mammahjertet sier nei.. Hardt å gi slipp på småtrollene sine <3
Min er født 13 juli. Straks 1 år :) veldig hardt å gi slipp! Har ikke kjøpt en eneste ting. Tror jeg drøyer md vilje :p

Min er født 13 juli. Straks 1 år :) veldig hardt å gi slipp! Har ikke kjøpt en eneste ting. Tror jeg drøyer md vilje :p

Man gjør gjerne det.. ;) Er så rart med det, man tenker at barna er små, men så er de egentlig større og flinkere enn vi tror.. :)

Kjenner veldig på den tiden. Min eldste begynner i 4.klasse, og jeg lurer virkelig på hvor alle årene er blitt av! :eek:
Oi! Ja. Det kan jeg bare forestille meg :o har bare han her jeg. Blir nesten litt trist av å tenke på st han skal bli stor :p

En uke. Første dagen en time, andre dagen ble jeg bedt om å gå etter en halvtime siden det gikk så bra, tredje dagen gikk jeg med en gang, da ble han forvirret. Hadde kort dag denne dagen og de neste to. Så begynte han vanlig uken etter, men gikk bare to dager i uken og hadde korte dager i starten. Gråt mye selv om det gikk veldig bra i begynnelsen. 14 mnd gammel.

Har barnehagestart med yngste neste måned. Jobber bare to halve dager i uken, så kommer til å bruke den tiden hun trenger. Ikke har jeg så hastverk med å ikke ha henne hjemme heller.

Back
Topp