barnehage

MammaTilEnSnupp

Forelsket i forumet
Sønnen min har gått på en avdeling siden september i fjor. Samme som dattera mi begynte på. Jeg har aldri vært 100% fornøyd og når dattera mi gikk der opplevde jeg flere ganger å bli løyet til rett opp i ansiktet. Har vært tålig fornøyd frem til han begynte igjen etter sommerferien får nå er den ene avdelingslederen sykmeldt. Han gråter hver eneste gang jeg leverer han og likevel kommer ingen "å tar han i mot" jeg må gå å levere han hos noen av de ellers så sitter han alene og gråter når jeg går. De tar heller ikke i mot beskjeder og har ved flere anledninger har de latt han sove i fire timer i strekk selv om jeg har sagt det ikke går. Nå vurderer jeg å sende brev til lederen i barnehagen om at jeg vil han skal bytte til en annen avdeling. Men er så redd for at han ikke skal trives der heller. Hva hadde dere gjort?

Klag! Du har din fulle rett til å si ifra, er tross alt dine små vakringer d er snakk om. De skal ha det godt! Trives han ikke på den andre avdelingen bytter du bhg. Dette må de ta tak i. En bhg skal være trygg og god, et sted der barn skal ha det greit. Må være forferdelig vondt i mamma hjertet ditt å gå fra ham sånn! :/ ønsker deg masse lykke til og håper dere finner en god ordning:)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Jeg hadde nok klaga om ikke jeg alt hadde gått gjennom ett helvete med den avdelingen for fem år siden. Når dattera mi slutta med bleie så løy dem til meg å sa ho gikk uten i barnehagen. Da gikk det så langt at jeg kalte inn til møte får jeg syntes det ble for dumt. Å det er samme avdelingslederen som har ansvaret nå. Så jeg tenker at å bytte avdeling ville hjulpet meg mye. Men er redd for at sønnen min skal ta det negativt. Får det er større barn. Å han snakker ikke enda( han blir 2 i november. ) å om ho andre avdelingslederen brått kommer tilbake blir det mye bedre med engang. Er så usikker :/ er forferdelig og levere han ett sted jeg ikke føler han blir godt nok tatt vare på :( :'(

Kan du bytte barnehage? Event., dagmamma? :) Å ikke ta i mot ett gråtende barn er omsorgssvikt etter mitt syn... De er faktisk betalt for å gi omsorg til barna...
Vil han ta det negativt å bytte til en avdeling der de bryr seg om han? Og ikke lar han gråte?

Du må iallefall få gjort noe med det! Dette er jo bare grusomt i mine øyne.... Stakkars gutt:( veldig rart om det bare gjelder dere også.

Jeg ville ikke sendt mitt barn i bhg dersom det var sånn. Enten ta det opp med styrer og prøv å få en forandring, eller skift bhg er mitt råd...

Da gjør virkelig ikke de i barnehagen jobben sin! Har jobbet i barnehage selv og der hadde vi det ikke slik!

Barn som gråter ved levering lagde vi en "plan" for, for å hjelpe barn og foreldre med levering. Ingen skjuling av at barnet har gått med bleie ila dagen. (Noen ganger må barn som nettopp har sluttet med bleie bruke det når vi er ute, men dette når det er snakk om mye påkledning, som dresser og regntøy, samtidig som vi har manglet folk på jobb).

Prat med styrer, for her må de ansatte virkelig skjerpe seg, hvis ikke har de ingen ting i en barnehage å gjøre etter min mening!

Dette hadde jeg aldri funnet meg i, klart de skal møte barna i garderoben og hilse på de. Snu det litt på hodet, tenk at du kommer på jobben din og ingen ønsker deg velkommen eller sier god morgen, får du god trivselsfølelse da...Det er akkurat det samme for barna. Stakkars liten, dette hadde jeg aldri akseptert, send klage.

Back
Topp