Barnehage

Bkno5415862

Glad i forumet
Fikk akkurat mail fra Komunen at det var liten sannsynlighet for at vi fikk barnehage plass fra Januar siden vi ikke har rett på plass før August 2015.
Så da ser det ut til at det blir ulønna permisjon på meg fra Januar til August neste år. Bare å sette igang å spare :p
Flere som skal ha ulønnet permisjon frem til August 2015?
 
Skal ha fra januar til mai, så tar mannen sin perm også blir det ferie, og vips barnehage august 2015 :)
Smart! Hadde jeg vert litt lurere så hadde jeg og gjordt det sånn. Hadde hatt litt mer tid til å amme ferdig først. Men kan ikke vite alt med første barnet, og nå er jo pappa permen spikra ;)
 
Jeg skal ha fra April (når mannen sin permisjon er over) til Juli, så tar vi fire uker ferie :) Vi har refinansiert boliglånet og fått to års avdragsfrihet, og med kontantstøtte fra April så kommer det til å gå helt fint økonomisk :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Jeg skal bare ha ulønnet til 30. november, satser på barnehagestart 1 . mars. Full dekning i kommunen, så det er løpende opptak.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Jeg skal ha ulønnet perm/ferie fra mars/april til 1. aug neste år :) Har spart en del allerede, og fortsetter med det fremover.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, har heldigvis spart litt jeg også. Så vi skal nok klare oss ganske bra. Bare vere litt økonomiske. Men er vel verdt å ha litt mindre penger en periode og heller få litt mer kvalitets tid hjemme <3
 
Vi satser på plass i bhg fra mai. Skulle gjerne vært hjemme lenger, men det får vi dessverre ikke til.
 
Jeg håper på å få en deltidsjobb slik at hun kan ha enten kortere dager i barnehagen eller kan være noen dager hjemme med meg:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Har søkt 1. mars med garantert plass den 16.mars.

Blir ulønnet fra feb-april, tror jeg. Mannen skal muligens ha mitt perm, og det kommer litt ann på når jeg får jobb. Eneste vi vet er når ungen begynner i barnehage :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har søkt 1. mars med garantert plass den 16.mars.

Blir ulønnet fra feb-april, tror jeg. Mannen skal muligens ha mitt perm, og det kommer litt ann på når jeg får jobb. Eneste vi vet er når ungen begynner i barnehage :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Hvorfor ha perm etter barnehagestart?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Hvorfor ha perm etter barnehagestart?


Sent from my iPad using BV Forum

Fordi det er 14dager innkjøring her.
Så da vil jeg ikke begynne å jobbe før 1. april.



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jøss, 14 dager? Hva skal skje de dagene? Folk får vel ikke fri til sånt noe..

De fleste begynner ikke på jobb eller jobber 50 % før etter bhg innkjøringen :)
Jeg har faktisk lyst til å ha henne 50 % hele den første mnd i barnehagen, men vi får se.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
De fleste begynner ikke på jobb eller jobber 50 % før etter bhg innkjøringen :)
Jeg har faktisk lyst til å ha henne 50 % hele den første mnd i barnehagen, men vi får se.
Så lenge det er lagt opp til det er det jo greit! :) Her er det tre dager, så jeg og mannen fikk fri hver vår dag, og den tredje dagen hadde jeg tilfeldigvis fri i turnus. Vi hadde ikke krav på fri den tredje dagen i alle fall..


Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp