Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Går barna deres i barnehage? Merka dere isåfall stor utviklinga hos de da de begynte?
Gutten min begynner 50% i august, er veldig spent på åssan det blir... [:)]
niks ingen barnehage på vår jente.. var meningen hun skulle bynne nå til høsten, men siden jeg ble gravid igjen, og ikke skal bynne å jobbe før etter fødselen, så tenkte vi at vi bare venter til neste blir født, og eventuelt søke henne inn 50% da[:D]
Så bra da! Hadde dere lyst på større plass? Fikk egentlig 100% vi, men reduserte til 50%...
Vil ha han litt hjemme også, så lenge jeg skal være hjemme uansett... [;)]
Karoline har gått i barnehage siden oktober...eg måtte begynne tilbake i jobb siden eg var blitt gravid igjen! Hun trives kjempegodt og eg syntes de lærer utrolig mye!!! No snakker hun veldig masse, har fulle steninger og kan synge hele sanger (må selvfølgelig legge god viljen til på enkelte ord[;)])
Kommer til å ha hun i barnehagen litt no når eg går hjemme og, men har endå 100 % plass til hun så kan eg ha henne hjemme de dagene eg vil! Går som oftes bare 3 dager i uken!
Ingen barnehage her heller. Han er til dagmamma, er der ca tre dager i uka. der er han med 3 andre unger, så han har kontakt med andre på hans alder. Synest det er litt viktig...
Skal ha han i barnehage til neste høst, dvs høsten 2008, då rekk han å fylle tre år før han begynner i barnehage.
Barnehage er supert og jeg angrer faktisk for at jeg ikke søkte 100% plass..jentungen trives bortsett fra at hun ikke vil sove der da..Og jeg kjenner at det er godt og komme tilbake til hverdagen og faktisk få tid til og gjøre ting når jeg har lyst og får det til..
Elias begynte i bhg ett par uker før han fyllte 1 år. Han stortrives der, og det er veldig godt å tenke på at han har det bra der. Vil sjelden være med meg hjem når jeg er der for å hente han. [:)] Han er veldig flink og prate, og har sine egne meninger om det meste, og det tror jeg er mye takket være bhg.