Barnehage

Malla

Betatt av forumet
Her har vi fådd vite at vi fikk førstevalget vårt. En Fam. Barnehage som har 3 barn. Så skal vi heller søke i en større barnehage kansje til neste år.
Noen som har erfaring med Fam.barnehager?
Har dere andre fått svar?
Her er vi på ferie til sluttten av aug så da må vi kansje varsle om at vi kommer litt senere enn til den starten di meldte.
 
Vi fikk 2. Valget vårt og det er jeg veldig fornøyd med! Visste egentlig at vi ikke fikk 1. Valget.

Har ikke noen erfaringer med fam. Bhg desverre.

Her skal hun nok ikke begynne før i november. Så må gi beskjed pg betale for plassen fra 25. Aug regner jeg med:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
her fikk vi ingen av dem. Fordi vi flytter fra en kommune til en annen. Siden vi da ikke hadde adr i den nye kommunen ble vi ikke prioritert. Fikk i en familie barnehage ca 10 km fra der vi skal bo. Som to studenter gjør kommunen hverdagen mye tøffere med denne familiebarnehagen.
Vi kommer nok til å klage på plassen
 
Vi har ikke fått svar en gang.. :( har ingen erfaringer med fam. Bhg men syntes det hørtes ut som en fin måte å starte på :) for oss troer jeg det hadde passet kjempebra å begynne slik, men har ikke muligheter for det her vi bor..

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
1 valg og d va vanlig bhg
.

Ang familie bhg har jeg hørt att dersom noen av de i huset der familie bh er er syke kan bh holde stengt, Mn vet ikke om d er sånn nå

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Hadde førstebarnet i fam bhg, å d var helt gull! Så jeg anbefaler det på d varmeste! Blir jo mye mer likt en hjemme situasjon, evt litt som dagmamma.. Personen som driver har jo alt å si, d kan jo variere mye på personlige egenskaper ;) mn vår erfaring var et bhg år med lite sykdom, fornøyd barn, rolige dager (lite støy..), mange aktiviteter på impuls(turer i skog/lekeplasser O.l.) og utflukter til bibliotek, gård, andre bhg, osv mye formingsaktiviteter der de laget fine ordentlige ting..


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ja her tilhører dem en base barnehage om hun er syk. Så det er ikke sånn at vi må være hjemme pga d liksom. Okei så flott å høre at dere har god erfaring med det. Blir spennende å se hvprdan det går når de små gullungene starter i barnehage.
 
Fikk første valget, og er fornøyd med det :)
Har ikke hørt om familiebarnehage engang :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fikk plass på en barnehage vi ikke hadde søkt i :(
Måte takke ja og samtidig stå på venteliste til første valget. Håper det blir ledigplass snart.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har enda ikke fått plass her... Bor i et område i Oslo med veldig stor pågang, så etter 3 opptaksrunder er det fremdeles mange uten plass...,
 
Back
Topp