Barnehage

Caroline :)

Elsker forumet
Hvor mange her har fått plass??
Vi fikk avslag i to kommuner og står på venteliste begge steder...

Veldig frustrerende siden vi ikke har råd til at jeg går hjemme. Men vil jo ikke ha frøken i bhg allerede egentlig :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har tatt ett år ulønnet permisjon her, så har ikke søkt en gang. Men på nettsidene til kommunen står det at barn født etter 1. september ikke er med i hovedopptaket i det hele og kommer automatisk på venteliste. Kunne fått personalplass i kommunen der jeg jobber, men har lyst til å være hjemme ett år til med henne... :)
 
Har tatt ett år ulønnet permisjon her, så har ikke søkt en gang. Men på nettsidene til kommunen står det at barn født etter 1. september ikke er med i hovedopptaket i det hele og kommer automatisk på venteliste. Kunne fått personalplass i kommunen der jeg jobber, men har lyst til å være hjemme ett år til med henne... :)
Skulle ønske vi hadde råd til det også!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Skulle ønske vi hadde råd til det også!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Er vernepleier, så prøver å få meg nattevaktstilling ett par netter i uka, pluss være dagmamma for ett barn i tillegg til mi. Med kontantstøtte så skal vi få det til å gå rundt... Har litt buffer på sparekontoen i tillegg, så håper alt ordner seg til det beste :)
 
Her har me ikkje hørt noe. Eg blir sannsynligvis arbeidsledig fra juni, så fram til eg får noe nytt, blir eg heime. Etter det har både mamma og svigermor meldt seg til å dele på passinga. :)
 
Finnes det en facebookgruppe for septembermammaene? :) Fikk en datter 21/9-13 :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Fikk plass fra 1.sept :)



Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp