Barnehage?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Når begynner deres små i barnehage?

Jeg har søkt lillemann inn fra august. Jeg er student da, så har uansett fri hele sommer.

Men hvordan fikser dere andre som begynner i jobb sommeren?

Tiden har gått så fort. 8 mnd allerede. Vilt!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Her begynner han i august. Både jeg og mannen har gradert permisjon no, og det klarer vi helt til slutten av juni, også tar vi ferie i juli. Vi har heldigvis funnet ei super løsning:)
 
Har søkt fra mai, men tviler egentlig på att vi får plass fra da, så blir nok august. Om vi begge kommer oss ut i jobb før den tid vet jeg ikke helt hva vi gjør. Har egentlig ikke lyst til å måtte bruke dagmamma.
 
Søkt inn fra august. Så halve mai og til start blir pusslespill å få til. Heldigvis har jeg variert arbeidstid mellom 05:30 og midnatt så kan velge litt vakter ettersom. Sambo driver eget firma så ordner seg nok.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Lille bror begynner 1 mai. Skulle ønske han ikkje hadde trengt før august. Men det går desverre ikkje..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Søkt mini inn fra august, frem til det veksler vi mellom mamma,svigers og meg som har henne:)
8 mnd ja, det er som dem sier;etter man får barn flyr tiden virkeøig unna!:)
Men er moro da, er jo så mye gøy som skjer hele tiden nå føler jeg :)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
 
Jeg søkte på barnehage i går faktisk, fra august:) Her går far i permisjon fram til 1.juli. Fra da til 21.august går jeg ulønnet permisjon:) Var eneste måten vi fikk det til å gå opp.
 
Vi har søkt til 1.mai, men kommer til å endre søknaden ila januar. Samboer tar ut ferie for å dekke opp tiden vi ikke har perm og så skal vi begge være hjemme første uka i august :)
 
August 2015 eller 2016 skal vi søke de inn her. :)
 
Mini skal begynne i august. Har dytta inn noen ferieuker her og der, så da klarer vi å komme oss lønna fram til august :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
18 august 2014

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Begynner i august :) mannen min er lærer, så han har jo 2 mnd sommerferie :)
 
Hehe det forstår eg så godt;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Haha, jaaa... Tenk å ha 8 uker fri hver sommer sammen. Så hadde vi tjent 900000 tilsammen i året nå som ferdigutdannet. Hadde klart meg meddet å jobbe 9 mnd i året;)
 
Haha, jaaa... Tenk å ha 8 uker fri hver sommer sammen. Så hadde vi tjent 900000 tilsammen i året nå som ferdigutdannet. Hadde klart meg meddet å jobbe 9 mnd i året;)
*drømme* :p


Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp