Barnehage

KH#2påvei:)

Betatt av forumet
Har dere søkt barnehage og når vil dere at barnet skal starte? Her har vi søkt snuppa inn fra desember, siden jeg begynner på skolen igjen i oktober og mannen er ferdig med permisjon i begynnelsen av desember :/ storebror var også 10 mnd når han startet. Men styrer i barnehagen her mente at det var fullt fra høsten og januar beste år:/ så kjenner jeg er litt spent, får svar innen 15 april :)

Vi har fått plass fra 15.desember. søkte egentlig fra 01.01, men det passer fint med to uker ekstra tilvenning.

Nei, har ikke søkt enda, snuppa skal ikke starte før august neste år.. Vet ikke helt hvordan vi skal løse det fra fruen er ferdig med sin permisjon, men vi skal få det til :)

fikk barnehageplass når hu var 5 uker vi... :p Skal etter planen starte 1. november, men vi har plassen fra 2. september så får vi se hva tiden bringer. Det kommer helt an på hvordan vi greier å løse det med gubben sin permisjon... Jeg begynner å jobber 40% fra 1. august og 100% fra 1. november. Uansett når hun starter er hun heldigvis bare 10 meter unna på naboavdelingen :)

Her er det policy å ikke få svar på søknaden før to mnd før de skal begynne, så jeg får ikke beskjed før 1.12 ettersom jeg har søkt henne inn fra 1.2.. Fikk høre i dag at noen andre som ikke har krav på plass hadde fått avslag, så jeg er veldig spent på om jeg får flyttet store og plass til lille.. Synes det er ekkelt å gå sånn i uvisse og ikke vite om jeg skal jobbe neste vår.. Liker å ha alt planlagt i god tid..

Vi har fått plass:) Hun begynner fra desember. Med tilvenning fra midten av november:) 10 mnd som søstera.

Back
Topp