Vet det kanskje er litt tidlig å begynne å tenke på, men..
Hva tenker dere å gjøre med tanke på barnehageoppstart? Det er ikke noe alternativ at han starter i barnehage når han er 8-9 mnd. Hvordan løser man det? Er førstegangsfødende og har virkelig ingen erfaring med dette emnet. Er det mulig å søke inn barna i løpet av året..?
Jeg har forøvrig hørt litt rundt, og funnet ut at det er mest gunstig økonimisk å ta ut 100% permisjon i 47 uker, for så å evt ta en stund ulønnet permisjon etter det om man vil ha lenger permisjon. Dette forutsetter selvfølgelig at man legger av litt penger i de mnd man får utbetalt.
Samtidig ser jeg ikke for meg å gå i ulønnet permisjon i et halvt års tid - som jo (kanskje?) vil være nødvendig om vi må vente til barnehageoppstart aug - 14!
Nei, jeg vet jammen ikke.... hva er planen deres? :) :)
Jeg har forøvrig hørt litt rundt, og funnet ut at det er mest gunstig økonimisk å ta ut 100% permisjon i 47 uker, for så å evt ta en stund ulønnet permisjon etter det om man vil ha lenger permisjon. Dette forutsetter selvfølgelig at man legger av litt penger i de mnd man får utbetalt.
Samtidig ser jeg ikke for meg å gå i ulønnet permisjon i et halvt års tid - som jo (kanskje?) vil være nødvendig om vi må vente til barnehageoppstart aug - 14!
Nei, jeg vet jammen ikke.... hva er planen deres? :) :)