barnehage

Madhoi!

Flørter med forumet
Hei jenter og god helg :)
Lurer litt på når vi får mer informasjon om barnehage start osv? Det hadde vært kjekt med litt mer info enn det lille arket jeg fikk som fulgte med brevet om at jeg hadde fått plass. Er det vanlig å ha besøksdag i barnehagen? altså at man er noen timer i barnehagen før de starter for å se hvordan det er der? Det er faktisk bare litt over 2 mndr til, uff!!

Hei og god helg til deg også!

Vi bare dro opp i barnehagen for å titte,da fortalte de at de pleide å ha en dag som de ba inn alle nye for besøk å sånn=) vet ikke om dette er vanlig,men kan tenke meg det. Du kan jo ringe barnehagen å spørre litt kanskje?

har ikke peiling, men du kan jo ringe opptakskontoret eller den aktuelle barnehagen for å høre

Ja jeg får vel ta en telefon og høre hvordan de gjør det i den barnehagen han skal gå i :)

Hei =) Du får nok et brev i disse dager vil jeg tro. Pedlederne sitter nok og forbereder nytt barnehageår i disse tider. Mye som skal forberedes =) Men brev kommer nok før ferien, altså innen sankthans vil jeg tro

Heisann. Vi var på bli kjent dag i går og fikk mer info da. Syns selv det var litt seint siden han starter allerede i starten av juni.

Back
Topp