S Sollos Glad i forumet 3 Mai 2011 #1 Har fått barnehageplass fra August, men ønsker ikke å sende ungen min til banehage enda, kan jeg si opp tilbudet nå uten å betale får tre måneder?
Har fått barnehageplass fra August, men ønsker ikke å sende ungen min til banehage enda, kan jeg si opp tilbudet nå uten å betale får tre måneder?
S Sollos Glad i forumet 3 Mai 2011 #2 Hanane skrev: Har fått barnehageplass fra August, men ønsker ikke å sende ungen min til banehage enda, kan jeg si opp tilbudet nå uten å betale får tre måneder?
Hanane skrev: Har fått barnehageplass fra August, men ønsker ikke å sende ungen min til banehage enda, kan jeg si opp tilbudet nå uten å betale får tre måneder?
Tweak Forumet er livet 3 Mai 2011 #3 Ring barnehagen og spør! :-) Hvis de har folk på venteliste så er de jo sikret inntektene uansett og de kan la deg slippe å betale oppsigelsestiden. Du kan jo kanskje vurdere å søke permisjon fra plassen frem til den tiden du vil ha henne i bhg? Så slipper du å søke plass på nytt?
Ring barnehagen og spør! :-) Hvis de har folk på venteliste så er de jo sikret inntektene uansett og de kan la deg slippe å betale oppsigelsestiden. Du kan jo kanskje vurdere å søke permisjon fra plassen frem til den tiden du vil ha henne i bhg? Så slipper du å søke plass på nytt?
S Sollos Glad i forumet 3 Mai 2011 #4 Takk for svar =) Men hvor mange måneder er det vanlig å beatle ved oppsigelse?
Lutzern Februar 14 - miss trøtt Februar 2014 - Skjult forum VIP 3 Mai 2011 #6 kommer ann på hvor lang oppsigelsestid det er og om barnehagen får fylt opp plassen.