Barnehage

Citti

Forumet er livet
Da har jeg søkt på barnehageeplass til Marcus![:o] Helt sprøtt at man må tenke på det nå alt! Han er jo så liten![;)]

Jeg søkte plass for en mnd siden.... og her er det lite barnehageplasser å få for tiden!!!!! krysser fingre og tær for at vi får plass...

Jeg har planer om timesbetalt dagmamma den første tiden. Timene varierer hver dag, så da er det mest lønnsomt. Jeg får fødselspenger til og med den 18. oktober, tar da ut 5 uker ferie. Begynner på jobb til jul jeg...

Det har jeg ikke tenkt på enda. [8D] Men det er som regel ikke noe problem å få plass midt i bhg året her da. [;)] Små forhold. [:D]

jeg har ikke søkt og kommer nok ikke til og søke. jeg begynner og jobbe igjen i januar,men vil veldig gjerne ha vesla hos dagmamma når ho er så liten..

Ja, jeg har to mndr hvor jeg må finne på noe lurt med Marcus.Han begynner i bhg 1.Februar, men jeg har bare permisjon til slutten av november.
Ville ha dagmamma til han og, men synes rett og slett det er for skummelt! Man aner liksom ikke hva som skjer i løpet av dagen!
Sier jeg som har vært dagmamma[8D]. Men hva om barnet slår seg vrang og dagmamman fikser det ikke, eller blir sint og slenger barnet på gulvet...
Det skjer nok ikke, men tenker litt at hvis jeg skal ha dagmamma, vil jeg helst kjenne henne, eller noen  jeg kjenner må kjenne henne.

Noen forslag hva jeg kan gjøre de 2 mnd? Ingen vits å ha dagmamma i 2mndr....

Back
Topp