BARNEHAGE...

MariusMamma

Gift med forumet
NOEN FLERE SOM HAR FÅTT SVAR....
MARIUS HAR IKKE FÅTT NOE PLASS[:(][:(][:(] SÅ JEG FÅR TA EN RINGERUNDE ETTER PÅSKE Å "SMISKE" LITT...

HADDE JEG SØKT B.HAGEN SOM HAN MELLOMSTE GÅR I SOM FØRSTE VALG - HADDE JEG MULIG FÅTT (PRIORITERE SØSKEN), MEN DET ER SÅ OMVEI I FHT SKOLEN....DET ER BITTERT[:'(], MEN FÅR TA EN SAMTALE MED STYREREN ETTER PÅSKE....

FLERE I SAMME SIYUASJON??? HVA GJØR DERE???

Har ikke hørt noe enda, men ringte bhg kontoret på torsdag og hun ville selvfølgelig ikke si noe på telefon[&:]

Vi har søkt i bhg der storesøster får, det er også den som ligger nærmest oss. kun 5 min å trille dit[:D]

håper vi får plass der!! 

Hmmm. Leverte først søknaden i går jeg... Var ikke helt klar over fristen nei.... Men vet ikke hva vi gjør om Leon ikke får plass noe sted.

ORIGINAL: Emmis

Har ikke hørt noe enda, men ringte bhg kontoret på torsdag og hun ville selvfølgelig ikke si noe på telefon[&:]

Vi har søkt i bhg der storesøster får, det er også den som ligger nærmest oss. kun 5 min å trille dit[:D]

håper vi får plass der!! 

DA BURDE DU FÅ PLASS - HVIS DEM PRIORITERER SØSKEN SA..???
LYKKE TIL[:)]
ER LITT SKUFFA JEG NÅ...., MEN HÅPER DET ORDNER SEG!!!!
ER JO NOEN MND IGJEN TIL HØSTEN!!!!

Vi får først svar i midten av april, men håper vi får vårt første eller andre valg....de ligger bare 5 min trilletur fra oss veldig spent!!![;)]

Sindre skal få kose seg hjemme sammen med mamma litt lenger han [;)]. Jeg skal begynne med tupperware sånn at jeg er mer hjemme og kan styre dagene mine litt selv [:)]

her skal svigermor passe fra desmberi år til aug neste år[;)]

Jeg har ikke fått plass, men søkte fra nyttår så håper at mange nok takker nei..hehe

det er jo ikke mere enn rundt 50% dekning for de under 3 år her så har ikke store trua.

Om jeg ikke får plass hvet jeg ikke hva jeg gjør og jeg som skulle fortsette lærlingetia mi å greier..

Og har ikke lyst å bare gå på os bare fordi jeg ikke får barnehageplass..

Vi har en barnehage som nabo som vi har søkt på. det hadde vært deilig om han kom inn der. Kan nesten rope han hjem[:D] Men jeg søkte fra januar jeg da[8|] Det var kanskje ikke så lurt...

eg søkte fra november, og eg fikk avslag på 1. inntaket.... hadde det stillt seg annerledes hvis eg haddesøkt fra august?

ORIGINAL: Mor til 3 røvere

ORIGINAL: Emmis

håper vi får plass der!! 

DA BURDE DU FÅ PLASS - HVIS DEM PRIORITERER SØSKEN SA..???
LYKKE TIL[:)]
ER LITT SKUFFA JEG NÅ...., MEN HÅPER DET ORDNER SEG!!!!
ER JO NOEN MND IGJEN TIL HØSTEN!!!!

De prioritere visstnok søsken ja, så vi håper og håper[:D]

Om vi får plass så blir den fra 15.august, men vi kommer ikke til å benytte den før i januar (vi har permisjon frem til 9.januar) men måtte søke (og evt betale )fra høsten av for å ha sjangs på plass iflg bhg kontoret
-Vi må bare gjøre det slik for vi kan ikke risikere å stå uten plass når permisjonen er over. Har ikke noen besteforelder el i nærheten som kan passe lille gullet og vil helst ikke at hun skla være hos en fremmed dagmamma[&:] (jeg er sikkert hysterisk mamma...)

Back
Topp