Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Solgave82
Vi søkte allerede l november vi, 100 % plass fra 1 september. Håper å kunne gå ned til 80 % plass hvis jeg kan gå ned til det samme på jobb, men må se ann økonomien litt..skulle ønske jeg kunne vært mer hjemme f.eks jobbe bare halv stilling men! Blir spennende å se om vi får plass i Bhg vi ønsker, håper det..bare 150 m fra der vi bor[:)] Storebror går der nå og storesøster gikk der før hun begynte på skolen.
ORIGINAL: Oda sin mamma
ORIGINAL: Solgave82
Vi søkte allerede l november vi, 100 % plass fra 1 september. Håper å kunne gå ned til 80 % plass hvis jeg kan gå ned til det samme på jobb, men må se ann økonomien litt..skulle ønske jeg kunne vært mer hjemme f.eks jobbe bare halv stilling men! Blir spennende å se om vi får plass i Bhg vi ønsker, håper det..bare 150 m fra der vi bor[:)] Storebror går der nå og storesøster gikk der før hun begynte på skolen.
Bare et lite tips. De som søker plass etter 1 august må søke på søknadskjema for 2011/2012. Så vi måtte søke på nytt nå etter nyttår. Bare sånn at dere vet det hvis dere har søkt for 2010/2011[:D]