Barnehage

-LeneMor-

Glad i forumet
Jada, har sikkert vært før dette også [8D], men, hvor stor % søker dere barnehageplass om?
Og hvor stor stilling skal dere jobbe?

Nå går søknadsfristen her ut om ett par dager, så er vel på tide at jeg også begynner å tenke på det her ja [8|]

Vi søkte allerede l november vi, 100 % plass fra 1 september. Håper å kunne gå ned til 80 % plass hvis jeg kan gå ned til det samme på jobb, men må se ann økonomien litt..skulle ønske jeg kunne vært mer hjemme f.eks jobbe bare halv stilling men! Blir spennende å se om vi får plass i Bhg vi ønsker, håper det..bare 150 m fra der vi bor[:)] Storebror går der nå og storesøster gikk der før hun begynte på skolen.

80 prosent barnehage, fri onsdager[:D]fra april hvis jeg får jobben jeg håper på

Her skal vi søke 100% fra 1. aug. Tror jeg. Spørs hvordan Martin skal ta ut permisjonen sin. Gruer meg allerede, vil ikke begynne å jobbe!!!

vi skal søke om 100% plass i bhg. Jeg og sambo har 100% stilling begge, men jeg har lyst til å gå ned til 80% når jeg begynner

80% skal være hjemme på onsdagen [:D]

100%

Søkt 100% plass fra 15. august. Begynner å jobbe 100% fra 1. sept.. Skulle gjerne ha jobbet litt redusert så jeg kunne hatt unga hjemme en dag i uka, men det har vi desverre ikke råd til foreløpig...

vi har søkt 100 % men på særskilt grunnlag...vet at mange synes vi ikke burde søke spesialopptak men men, vi gjør vel det vi kan for å få det vi vil ha..

jeg jobber 80 % men det er pga eldstemann, så hun minste kommer nok til å go 100% på lik linje som broren...jeg kunne ha tatt de fri 1 dag i barnehagen men det klaffer ikke med min fridag og de dagene mellomste må være i barnehagen...(han må være i barnehagen 4 dager i uken, men desverre er det ikke vi som bestemmer disse 4 dagene...)

Tror jg skal søke 80%. Mn må søke om stillingen min først.(har vikariat som går ut i juli). Så langt er det ikke lyst ut noen stillinger.. :/

100% må nesten se an hva slags jobb jeg får meg.. Er arbeidsledig. 

100% fra 1 oktober..

Har søkt om 100% fra 15.august... Men vil IKKE begynne igjen på min nåværende jobb.. Håper veldig at jeg får meg en ny jobb...

100 % fra 10. august. Kan ikke si at jeg gleder meg

ORIGINAL: Solgave82

Vi søkte allerede l november vi, 100 % plass fra 1 september. Håper å kunne gå ned til 80 % plass hvis jeg kan gå ned til det samme på jobb, men må se ann økonomien litt..skulle ønske jeg kunne vært mer hjemme f.eks jobbe bare halv stilling men! Blir spennende å se om vi får plass i Bhg vi ønsker, håper det..bare 150 m fra der vi bor[:)] Storebror går der nå og storesøster gikk der før hun begynte på skolen.

Bare et lite tips. De som søker plass etter 1 august må søke på søknadskjema for 2011/2012. Så vi måtte søke på nytt nå etter nyttår. Bare sånn at dere vet det hvis dere har søkt for 2010/2011[:D]

Søkt fra 1 August - jeg er student [:)]

ORIGINAL: Oda sin mamma

ORIGINAL: Solgave82

Bare et lite tips. De som søker plass etter 1 august må søke på søknadskjema for 2011/2012. Så vi måtte søke på nytt nå etter nyttår. Bare sånn at dere vet det hvis dere har søkt for 2010/2011[:D]

Hm..... Er det sånn i Oslo og? Sto ikke noe om det da jeg søkte....!?

Back
Topp