Barnehage

brummemor

Gift med forumet
Sitter her å skriver søknad til barnehage for Marcus...[:'(] Sprøtt å tenke på, når han er knappe 7 uker!

Har dere husket på å søke? (Dere som ikke skal være hjemme over ett år da)

Heldiggris! Skulle ønske vi slapp det vi også!

svigermor skal mest sansynlig passe frs des til aug. neste år... så jeg skal ikke søke i år

siden jeg minst skal være hjemme ut desember, fikk jeg beskjed på kommunen det ikke var behov for å søke til hovedopptaket....så tenker jeg slenger inn en søknad når det lir utpå våren og jeg vet litt mer hvor hva hvem vi har behov for....siden jeg ikke vet noe om jobb og sånn enda.

Vi sendte inn søknaden for ca 2 uker siden.
Føler hun knapt er født før man søker henne i bhg [&:]

Håper kommunen når målet om 100% dekning til 1/1 -08, da vi har søkt plass fra

Ja vi har søkt.. Fikk tlf. fra barnehagen som stod som første valg i går. Vi hadde egentlig søkt fra 1.jan.08, men fikk beskjed om at det var nesten umulig å få plass midt i året, så de anbefalte oss å søke fra 1.aug. 07 og må følgelig da betale fra aug.07.. Pengene bare flyr ut av vinduet.... [:@]

Det lønner seg å søke til hovedopptaket, for da er det lettere å få plass. Det er få b.hager som tar inn midt i året.

Vi skal ikke ha plass før i des., men har søkt plass fra 15.aug da b.hageåret starter. Får vi plass søker vi om utsettelse eller betaler for å beholde plassen.

Back
Topp