barnehage...

Bella_

Gift med forumet
åååh, er det andre som også syns det med valg av barnehage er VANSKELIG??

Vi har satt oss opp på venteliste på 2 stk, og står og ikke kan få til 1. nov (ønsket oss da, men behøver ikke før 1. januar...)
Så fikk vi i dag plass på en annen barnehage, men vill ikk ehun skal gå der... Men, om vi takker nei nå, så får vi ikke nytt tilbud før om 3. mnd, sånn om ikk enoen av de vi har satt oss på venteliste plutselig får plass da...

Åååh, Vanskelig!! Lille jenta skal jo ikke gå hvor som helst helelr da... [:@][&:]

Tulla fikk i en barne hage vi ikke hadde satt opp, men dro på besøk for å se..
Og de var SÅ koselige, og veldig flinke å opptatt av tulla!
Så vi valgte å takke ja.
Angrer ikke et sekund! Hun stortrives! De er så flinke med henne, og har hørt SÅ mye positivt om den barnehagen i ettertid! Tilogmed av barnefysioterapauten, og helsesøstra på helsestasjonen[:)] Vet om flere som reiser et godt stykke for å levere barna sine der og! [:)] Så vi var "heldige" som ikke fikk plass der vi ville ha[:)]

Så det jeg vil si er vel, det kan jo hende dere og blir possitivt overasket? [:)]

er ikke lett det der med barnehage altså...

vi har ikke søkt til tobias enda vi...
for vi skal gjøre det samme som vi gjorde med snuppa. mamma passet henne til hun var to år og så begynte hun i familie bhg hvor de var 8 unger og tre voksne..helt perfekt og så da hun fylte fire blei det kommunal stoor bhg...

så mamma skal passe han frem til han er ca 1,5 år

Jeg tror jeg ville reist på besøk til den barnehagen dere nå har fått plass i og se dere rundt, snakke med de ansatte og så gjøre dere opp en mening om dere vil hun skal gå der eller ikke. Fryktelig vanskelig det der. Vi har vært i samme dilemma, minstejenta fikk plass i en barnehage, vi dro dit og fikk dessverre et dårlig inntrykk (+ vi hadde hørt mye rart...så vi takket nei, men fikk heldigvis tilbud om en annen barnehage kort tid etter. Men klart det var et sjansespill.

Synes forresten det er rart de ikke gir dere nytt tilbud før om 3 mnd om dere takker nei, særlig når hun har fått tilbud om plass i en barnehage dere overhode ikke har søkt på. (om jeg forstod riktig)

Back
Topp