Barnehage

ToSmå2010

Forumet er livet
Jeg snakket med lederen i bhg til storesøster igår, så tenkte jeg at når jeg allikevel var der så kunne jeg jo spørre ang lillebror[:D]

Og hun sa at jeg trengte ikke bekymre meg, jeg skulle bare gi henne en søknad i november/desember så hun hadde det i bakhodet etter jul. Så var han så og si garantert plass der i april/mai neste år.. Siden snuppa går der blir han jo prioritert før de andre. Dette er en privat bhg[:)] 

Så det var litt godt å slippe å tenke noe mer på det. hehe.. For han må inn i bhg senest i mai. Sånn at jeg kommer meg ut i jobb igjen.. [:D]

Åhh, så godt å ha det avklart allerede nå da ;D

Ja, er jo litt tidlig enda[:D] Men greit å vite det liksom.. En ting mindre å bekymre seg for.. hehe[:D]

her får alle småsøsken bhgplass i samme bhg som storesøsken, heter søskenprioritering og jeg mener at det er over hele landet. Hvertfall uavhengig om det er kommunal eller privat bhg[;)]
men greit å vite det tidlig ja, lønner seg uansett å søke bhgplass med en gang nurket har fått personnr.

Ja jeg var ikke bekymra for at han ikke skulle få plass[;)]
For det visste jeg at han kom til å få..

Men jeg var ikke sikker på om de ville ta han inn i april/mai.. Er ikke alle bhg som tar inn barn utenom hovedstart i august..

Back
Topp