Barnehage ting...

Løvemamma

Betatt av forumet
Har begynt å tenke litt på det der med sovevogn. Burde vel kjøpe en vogn som hu kan bruke og ligge i i barnehagen men hvordan vogn er det da som er vanlig? Er vel for stor til de baggene.

Simo eller emmaljunga er topp :) Men i mange bhg har de vogner eller senger så det hadde jeg ikke tenkt på før jeg hadde snakket med bhg :)

Jeg ville kjøpt en brukt eller billig vogn, er ikke alltid de blir behandlet like pent i bhg.. :)

Snuppa her nekter å sove inne på dagtid. Hun sover godt i vognen ute og hun har funnet ut at sengen bruker man om natten ikke på dagen. :p Så de gangene jeg har prøvd å ha henne i den bare hyler hun, legger jeg henne i vognen sovner hun på engang. Syntes også det er fint for henne å sove ute i frisk luft og i den barnehagen jeg vil ha henne i trur jeg du må disponere vogn selv.

Min nekter også å sove i sengen på dagtid. Der skal man sove om natten! :P Syns det er helt greit jeg! Da skjønner han jo også forskjell på natt og dag :) Og tror de aller fleste barnehager foretrekker om barnet kan sove i vogn ute, så det er jo bare bra!

Min nekter også å sove i sengen på dagtid. Der skal man sove om natten! :P Syns det er helt greit jeg! Da skjønner han jo også forskjell på natt og dag :) Og tror de aller fleste barnehager foretrekker om barnet kan sove i vogn ute, så det er jo bare bra!
Signerer alt! ;)

Vi har en gammel simovogn fra 98 etter storebror. Den skal få stå i barnehagen. Er veldig spent på hvordan det blir med soving der jeg. Hjemme sover han helst inntil manma i senga eller i vogna når den beveger seg. :confused:

Vi har en gammel simovogn fra 98 etter storebror. Den skal få stå i barnehagen. Er veldig spent på hvordan det blir med soving der jeg. Hjemme sover han helst inntil manma i senga eller i vogna når den beveger seg. :confused:
Heldigvis venner de seg som regel fort til det :) Ny situasjon vet du!

Back
Topp