Barnehage tilvenning

Leelu

Elsker forumet
Hvordan har barnehage tilvenningen gått?
Snuppa tok det veldig fint, gråt ikke en eneste gang den første uken, men etterhvert som hun har skjønt at hun skal dit hver dag så hender det hun er lei seg når vi går om morgenen.
Det er så trist 

Her har det gått veldig fint, frøkna stortrives å har det kjempebra i barnehagen! Vi er veldig fornøyde med både selve barnehagen, og de ansatte.
Hun har bare grått en gang, når jeg har levert - men tror det var mest fordi det var tidlig på morgenen, å hun var fortsatt veldig trøtt. Hun pleier bare å bli kjempeglad når vi sier at hun skal i barnehagen, å når vi kommer dit, har sjelden tid til hadekos

Men kan tenke meg at det er kjedelig at jenta di reagerer sånn, å blir så lei seg, jeg syntes det var vondt bare den ene gangen det har skjedd her..

Hun var litt lei seg de første dagene,men nå går det kjempe fint. Retter armene til dem og sier hei.

Skjønner godt du synes det er vanskelig å gå når hun er lei seg

tjukkebolla^^ skrev:
Her har det gått veldig fint, frøkna stortrives å har det kjempebra i barnehagen! Vi er veldig fornøyde med både selve barnehagen, og de ansatte.
Hun har bare grått en gang, når jeg har levert - men tror det var mest fordi det var tidlig på morgenen, å hun var fortsatt veldig trøtt. Hun pleier bare å bli kjempeglad når vi sier at hun skal i barnehagen, å når vi kommer dit, har sjelden tid til hadekos

Men kan tenke meg at det er kjedelig at jenta di reagerer sånn, å blir så lei seg, jeg syntes det var vondt bare den ene gangen det har skjedd her..

Håper det bare er en fase, hun har blitt litt sensitiv i det siste og sutret mye, tror hun rett og slett blir veldig sliten av å være i barnehagen.

Eiramjenta skrev:
Hun var litt lei seg de første dagene,men nå går det kjempe fint. Retter armene til dem og sier hei.

Skjønner godt du synes det er vanskelig å gå når hun er lei seg

Ja, barnehage personalet sier det går over i løpet av  minutter etter at jeg har gått, men det er ikke morsomt.

Leelu skrev:

tjukkebolla^^ skrev:

Håper det bare er en fase, hun har blitt litt sensitiv i det siste og sutret mye, tror hun rett og slett blir veldig sliten av å være i barnehagen.

Det kan hende, mi blir også veldig sliten av å være i barnehagen, tar fort kvelden etter en barnehagedag..

Det har gått helt supert heldigvis! To ganger har hun grått litt, men bare i 10 sekunder ;o) Hun har vært i barnehagen i over en mnd, så har troen på at det ikke kommer noen reaksjon nå. Hun er i bhg i ca 7timer, merker at hun er trøtt og sliten når hun blir hentet, ja..

Back
Topp