Barnehage til høsten?

Hun kan jo gå å ta seg ei bolle! Det handler om å finne løsninger man selv er fornøyd med. Barn har det absolutt ikke vondt i bhg.
Vi har samme grunnlag for valgene vi gjør. :p jeg taper penger på å jobbe. ;)

Men ja, hun har også ett poeng med at man skal prioritere å være sammen med barna. Du har de foreldrene som har barna i bhg hver dag fra 0700-1600. Og så når helga kommer må de ha barnevakt.

Jada, har dessverre sett nok av de som er tidlig ferdig på jobb flere dager i uka og alltid prioriterer shopping og kafé fremfor å hente ungene som har vært i bhg.siden 7 :p
Men mostu dro det faktisk så langt at hu mente man ikke burde få barn hvis man ikke hadde råd til og ikke ha barn i bhg.når de var ett...må bare le av hele dama ;)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Jada, har dessverre sett nok av de som er tidlig ferdig på jobb flere dager i uka og alltid prioriterer shopping og kafé fremfor å hente ungene som har vært i bhg.siden 7 :p
Men mostu dro det faktisk så langt at hu mente man evnt måtte skaffe mindre leilighet hvis man ikke hadde råd til og ikke ha barn i bhg.når de var ett, ellers prioriterte man feil...må bare le av hele dama ;)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
Altså, man er bare mennesker. Og vi trenger faktisk noe tid for oss selv vi også, til å være noe annet enn "mamma". Men ikke hele tiden. Har også vært borti de foreldrene kan du si. ;) og nesten hver mandag kommer barnet i bhg og forteller hva de har gjort i helga...hos bestemor. :p

Nei, alt med måte. Selvfølgelig, noen områder kan man sikkert prioritere annerledes. Men hvordan du prioriterer er ditt valg. Og så lenge barnet har det bra, har ikke jeg noe med det. :)
 
Jeg lurer på å søke lillemann inn fra neste høst. Da blir han jo rett over to. Er da ferdig med studier, og kommer mest sannsynlig til å flytte til en annen by. Tenker muligens å vente med barnehage til da :)

Ser jo helt klart utbyttet storesøster har hatt av barnehage de siste årene (hun er nå førskolebarn), og hun har jo gått siden hun var 10 mnd. Syns det var litt tidlig da, og vurderer, siden jeg har anledning å ha lillebror hjemme.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg lurer på å søke lillemann inn fra neste høst. Da blir han jo rett over to. Er da ferdig med studier, og kommer mest sannsynlig til å flytte til en annen by. Tenker muligens å vente med barnehage til da :)

Ser jo helt klart utbyttet storesøster har hatt av barnehage de siste årene (hun er nå førskolebarn), og hun har jo gått siden hun var 10 mnd. Syns det var litt tidlig da, og vurderer, siden jeg har anledning å ha lillebror hjemme.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hvis dere uansett skal flytte, og du har mulighet til å ha han hjemme ville jeg venta...kan jo gå i åpen bhg.og sånt :) 10 mnd.er tidlig, men yngste på avd.mi når jeg jobba i studentbhg.var faktisk 7.5 mnd...i tillegg til to på 9 mnd. Veldig uvant med så små selv på småbarnsavd :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Tenke at jeg gjerne skulle vært hjemme lenger, men etter jeg begynte å jobbe kjenner jeg at vi (hvertfall jeg) jaggu med har godt av å komme meg opp og ut av babybobla. Jeg jobber 40% nå og skal snart øke til 60% før jeg begynner i 100% til sommeren igjen, og jeg synes det er herlig å få komme seg litt ut, få litt andre utfordringer, bruke hodet, og ikke minst omgås voksne folk. Og når jeg kommer hjem så sitter lille der me et kjempestort glis og er så glad for å se meg :) priceless:)❤️
Også tror jeg lille kommer til å stortrives i bhg når den tid kommer la med andre barn :)
 
Her har han fått plass fra mai. Skulle virkelig ønske at eg kunne vært heime med han 1år til. Men det går desverre ikkje. Då ville eg vært ferdig utlært i 2016. Og skal vi komme oss ut av leiemarkedet så kab ikkje eg gå ulønna 1 år. Men eg jobber 80% og kan velge å jobbe mindre om det passer bedre etterhvert.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Samme her. Vi har ikke råd til at jeg skal være hjemme meg han, desverre. Skulle gjerne ha blitt hjemme lengre, men går det ikke, så går det ikke.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Her blir det barnehage fra midten på august:)
Er så heldig å ha alle mine jenter i samme barnehage som jeg jobber, så kan se de flere ganger om dagen:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Her blir det barnehage fra midten på august:)
Er så heldig å ha alle mine jenter i samme barnehage som jeg jobber, så kan se de flere ganger om dagen:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det må være herlig:D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Snippogsnapp...
Ja det er det, og viss jeg savner de litt så finner jeg bare på en unnskyldning på å gå innom avdelingen deres:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Snippogsnapp...
Ja det er det, og viss jeg savner de litt så finner jeg bare på en unnskyldning på å gå innom avdelingen deres:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ikkje dumt;) er du pedagog?


Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp