barnehage/skule over fylkesgrensa!

Bofi

if1993
eg har ein situasjon/tanke, som eg har ikkje tenkt på. Men kanskje eg ikkje trenger å bekyrme meg for om par år, men for min del er det greitt å tenke på.
Midt i heile kommunesammenslåinga, så vil Volda kommune slå seg sammen par kommuner i Sogn og Fjordane. Ein tanke som dei har nydelig tenkt på og Hornindal kommune er faktisk posetivt til dette. Men det spørs kva tid dei kjeme til å slå seg sammen eller lage til ein ordning som er bra når det gjelder skuleelever.

Eg og kjæresten min har veldig lyst å flytte ilag og bygge oss hus i eitt tillaga byggefelt i Austefjorden i volda kommune som ligger rett ved houvdveien som går igjennom desse kommunane. Og eg jobber i Hornindal kommune mens kjæresten min har ein jobb der han er mykje å kjøre og installere telekom-utstyr i Sogn og Fjordene avhengig av prosjekter dei har avtale på. Per dags dato har me ikkje unga, men me har veldig lyst på begge to!:happy:
Fordelen våre er best om me får ha våres framtidige unga i Barnehage og skule i Hornindal,sida me reise den veien til Sogn og Fjordene når me skal på arbeid. I forhold til Austefjorden der elevtallet har gått ned mykje gjennom åra og det er fare for elevene må helt til Volda for å gå på skulen. til tross for at det har blitt mykje kortere avstand og kortere tid med nye veien.

Er det muligheter for å få ungane i barnehage og skule i eitt fylke, når ein bur i eitt anna fylke når sammenslåinga ikkje blir gjort ??

helsing
ei som er nysgjerrig på framtida :happy:

Back
Topp