Barnehage-sekk

Kjokkabållo

Glad i forumet
Hvor selger de det nå??
Trenger ikke no avanserte greier, bare en helt vanlig, muligens prinsesse/hello kitty sekk.

lekebutikker, sånn type morris butikker, mulig på noen klesbutikker

Jeg anbefaler ikke disse "barnehagesekkene". Type hello kitty osv...
Lite oversiktlig... Ville valgt en sekk med mange rom. Vi fant vår på en sportsbutikk.
(Hvis det er til et større barn må du tenke på comfort på turer også.)
Til type utetøy og sånn bruker jeg en sånn vedpose i plast, kosta 20 kr på coop.

Vil anbefale deg en sekk med reim over brystet når du først skal kjøpe sekk.
Dette er bare et råd, om du velger å høre på det er helt opp til deg[:)][:)]
De har de på sports butikker[:)]

Kommer ann på hvor gammel ungen er. Til en unge på småavd. ville jeg valgt en billig sekk, til barn på storeavd. hadde jeg valgt en dyrere. Vi kjøpte Fjellreven 6L til småen. Fantastisk sekk, mange rom og følger med regntrekk til å ha over. Passer perfekt til en liten rygg[:)] Litt dyr, men verdt det[:D]
Dei går en del turer og bærer matpakke og drikke selv, så da syns jeg det er viktig med noe som passer og er godt å bære[:)]

http://fjellrevenshop.no/produkter/ryggsekker-bagger/fjellreven-campus-ace-6-l-barnesekk//

Bergans sekk.. koster ikke så mye. Jobber i barnehage og disse hello kitty etc er så vonde for barne og gå på tur med!

Ville også valgt en skikkelig sekk med tanke på når de blir så store at de går på tur i bhg. Da er disse søte og nusselige sekkene ikke noe tess. Hadde en slik første året i bhg vi også, men da hadde jo ikke hun sekk på ryggen.
Nå har vi en fra Bergans, og er kjempe fornøyd. Sitter fint på ryggen

ORIGINAL: *CL*

Bergans sekk.. koster ikke så mye. Jobber i barnehage og disse hello kitty etc er så vonde for barne og gå på tur med!
sign.
ser at jenta di er kun 10 mnd, men før eller siden må du kjøpe en god sekk å ha på ryggen uansett..

ORIGINAL: Mrs Lutz

ORIGINAL: *CL*

sign.
ser at jenta di er kun 10 mnd, men før eller siden må du kjøpe en god sekk å ha på ryggen uansett..

Vi har 12L begans sekk til tuppelura, nei hun bærer den ikke enda, men det er snakk om få mnd før hun gjør det[:)]
Så denne signerer jeg[:)]

Back
Topp