Barnehage plass :-)

Vimso84

Glad i forumet
Da har snuppa fått bhg plass fra 1 august :) noen flere som har fått bhg plass??
 
Jaaaa! Vi har bare én Bhg her, og kunne risikert en lengre omvei. Er så glad, for jeg hadde skikkelig følelse av at det ikke ordnet seg, men det gjorde det. :)
 
Har ikke fått svar ennå, venter i spenning.
 
Fikk plass 2 uker etter at vi søkte :) Hadde hørt at man måtte vente lenge her i Trheim, så positivt overrasket over rask behandlingstid :)
 
Vi fikk avslag!!!! Står på venteliste! Fikk ingen av de 3 valgene mine!! Hørt rykter om at 40 stk m krav om plass har fått avslag !
 
Vi fikk avslag!!!! Står på venteliste! Fikk ingen av de 3 valgene mine!! Hørt rykter om at 40 stk m krav om plass har fått avslag !
Oi, den er kjip.. Er det muligheter for dagmamma eller noe slikt, hvis dere ikke får plass?
 
Ja vi har fått plass i den b.hagen vi ville! Super happy! Ligger rett vedsiden av jobben min :D her hadde de faktisk 38 plasser for mye i år :)
 
Oi, den er kjip.. Er det muligheter for dagmamma eller noe slikt, hvis dere ikke får plass?

Vi står på venteliste, og vi har krav på plass så kommunen må jo fikse noe. Står 1 i køen på 3 valget nå :)
 
Vi står på venteliste, og vi har krav på plass så kommunen må jo fikse noe. Står 1 i køen på 3 valget nå :)
Usj, håper det ordner seg raskt. Stress å gå og vente på noe slikt!
 
Ja vi har fått plass i den b.hagen vi ville! Super happy! Ligger rett vedsiden av jobben min :D her hadde de faktisk 38 plasser for mye i år :)
Blir barnet ditt helt alene i den barnehagen eller? :D
 
Jepp. Fikk plass på valg nr 2. Idag passet kusinene til E han mens jeg var en kjapp tur på butikken. Når jeg kom hjem hadde han grini. Ææ. Revurdere den plassen :p
 
Ja veldig stress, og burde ikke være slik. Kommunen har for få plasser..
Burde ikke vært lov, når samfunnet forventer at mødrene skal ut i jobb etter permisjon skulle man også vært sikret barnehageplass. :/
 
Da fikk vi plass på 2. valget. Spilte ikke så stor rolle hvilken av dem han kom inn på, de ligger like ved hverandre alle tre vi søkte på.
Urk, jeg vil ikke overlate babyen min til fremmede. :confused:
 
Da fikk vi plass på 2. valget. Spilte ikke så stor rolle hvilken av dem han kom inn på, de ligger like ved hverandre alle tre vi søkte på.
Urk, jeg vil ikke overlate babyen min til fremmede. :confused:
Nei. Ikke jeg heller. Ikke lyst at all. Whæ.
 
Back
Topp