Barnehage plass

Supa'Mama

September 2013 <3
....bekymrer dere for om dere får plass? Siden vi er September- jenter tenkte jeg. Har ikke satt meg helt inn i reglene men kjenner meg litt bekymret allerede faktisk. :O

Har barn i barnehagen fra før, så vet at jeg får plass ;) Å så synes jeg egentlig at det er perfekt for minien å begynne i midten av august :D

Men jeg kan søke når barnet har fått person nummer og håpe på det beste? For vi i september er vel ikke garantert plass i 2014? Forvirret... Hehe! Vet jeg bekymrer meg for noe laaangt frem i tid, men i verste fall må vi forlenge permisjonen osv..

Men jeg kan søke når barnet har fått person nummer og håpe på det beste? For vi i september er vel ikke garantert plass i 2014? Forvirret... Hehe! Vet jeg bekymrer meg for noe laaangt frem i tid, men i verste fall må vi forlenge permisjonen osv..

Vi søker til inntaket i mars 2014 ;) Da er det plass fra August 2014 vi søker om;)

Er ikke garantert plass, men det er det ingen andre som er heller ;) Vi stiller likt med alle andre som søker før fristen til barnehageopptaket går ut i Mars 2014 ;)

Vet vi får plass :) et av godene med å bo på et lite sted. Men skal prøve å være hjemme så lenge som mulig, 1,5-2år :)

Leste bare:
Du har rett til å få barnehageplass fra august hvis barnet ditt fyller ett år senest innen utgangen av august det året du søker. Hvis barnet ditt er under ett år, kan du få tilbud om plass hvis det er ledig kapasitet.

Er ikke kjempe bekymra, men har jo et kjempe problem om vi ikke får plass! Men har to søsken i bhg så håper de hjelper :)

Håper jo at eg får før 1 september, men bekymrer meg egentlig ikke.. Vi har personalbarnehage der jeg jobber, og de tar inn stort sett hele året.. Satser på at det går greit. Det løser seg på en eller annen måte uansett!:)

ja, det er faktisk en reell bekymring :-( Fikk tidligere forrige gang, krysser fingrene for at det blir slik denne gangen også.

Har tenkt på det selv, men siden vi har søsken i bhg er vi prioritert. Dog ikke garantert, så vi har snakket om at jeg kanskje må belage meg på noen ekstra mnder permisjon uten lønn.
Har tro på at det vil ordne seg på et vis uansett :)
Sist fødte jeg før tiden, håper nesten jeg gjør det denne gangen også....

Nei er ikke bekymret egentlig, har ei i barnehage nå også.. det ordner seg nok ;) den tid, da vil jeg sikkert begynne stresse med det =P

bekymrer meg ikke:-) så babyen er hjertelig velkommen på termin:-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Jeg klarer personlig ikke tenke så lang denne gang, i 2012 hadde jeg termin 28 september og da tenkte jeg masse på det, men han døde desverre 22 september :( Værste som kunne skje!
Så en barnehageplass fra eller til skal jeg nok kunne takle (om den tiden kommer)

Jeg klarer personlig ikke tenke så lang denne gang, i 2012 hadde jeg termin 28 september og da tenkte jeg masse på det, men han døde desverre 22 september :( Værste som kunne skje!
Så en barnehageplass fra eller til skal jeg nok kunne takle (om den tiden kommer)

<3<3<3

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

huff <3

Back
Topp