Barnehage og påkledning

Fru Slick Chick

Elsker forumet
Syntes dere at det er akseptabelt at barn er ute i minusgrader (-2) i flere timer uten votter? [8|]
Da sikter jeg til de ungene som ikke sier i fra at de fryser eller er kalde selv. Uavhengig av alder.

Klart det ikke går an, særlig med de minste. Er det er problem at de tar de av, så kan en kjøpe klyper så en kan feste vottene i parkdressen[:)]

Men igjen, så har jeg en sønn som går og graver ned luer og votter i skogen, men han er så pass gammel at da får han ta straffen og fryse litt.[>:]

Akseptabelt?? Jeg regner da med at foreldrene har PRØVD å få dem til å ta på votter.. Går det ikke så går det ikke, og nekter de så får de heller bare bli en erfaring rikere (fryse på fingrene ei stund)!

Skjønner bhg når de har unger som river de av seg i ett sett. Men sånn er ikke min..
"Hvorfor har hun ikke votter på når det er så kaldt ute?"
"Nei.... Hun har vel tatt de av seg ute sikkert.."
Veldig merkelig når de lå tørre og urørte i hylla.... [8D][:-]

Har tilogmed skrevet lapp på hylla om at hun skal ha lue med hals OG votter når hun skal ut..
Ja, jeg vet jeg er en "pain in the ass" mamma [8D] Men det er litt vondt å hente ei lita ei med knall røde, hovne og iskalde hender...

stakkars nei!!!!!fryser på hendene bare jeg henter posten!

ORIGINAL: Slick Chick

Skjønner bhg når de har unger som river de av seg i ett sett. Men sånn er ikke min..
"Hvorfor har hun ikke votter på når det er så kaldt ute?"
"Nei.... Hun har vel tatt de av seg ute sikkert.."
Veldig merkelig når de lå tørre og urørte i hylla.... [8D][:-]

Har tilogmed skrevet lapp på hylla om at hun skal ha lue med hals OG votter når hun skal ut..
Ja, jeg vet jeg er en "pain in the ass" mamma [8D] Men det er litt vondt å hente ei lita ei med knall røde, hovne og iskalde hender...

Da hadde jeg blitt sur om de ikke hadde ei god forklaring på det..

Dritsur, uten tvil.

Hadde sakt fra hver morgen at vottene skal på ute!!

Hvis ungene ustanselig tar de av, så har ikke bhg-personalet mulighet til å gå rundt å ta på 20 unger vottene sine x antall ganger..

Meen, når vottene ligger tørre inne i hylla, DA blir jeg også irritert!  Da har de jo ikke tatt på henne vottene engang!!

Skal man fotfølge hver eneste unge når dem er ute? [8|]

Hos oss var det tidligere i høst flere som absolutt ikke ville ha på votter... Seff tok vi på votter for ungen gikk ut, men etter 5 minutter var vottene tatt av.. Da "måtte" de lære på den harde måten og fant etterhvert ut at det ikke var noe særlig å fryse på fingra, nå er vottene på HELE tida! [;)]

Back
Topp