Barnehage med lange åpningstider? (område Kolbotn, evt Oslo)

Ponnylaman

Andre møte med forumet
Jeg lurer på om noen vet om det finnes barnehager som har lange åpningstider i (gamle) Oppegård kommune..? Det står 07.15-17.00 på Nordre Follos nettside, men det funker veldig dårlig når en jobber turnus.

Eventuellt om noen vet om noen barnehager i Oslo med lange åpningstider? Finnes det nattis i Norge?

Har ikke vært borti mange barnehager som har lengre åpningstider enn 7-17. Noen studentbarnehager har kveldsåpent i eksamenstida dog. Kvelds/nattbarnehager er ikke vanlig i Norge nei, hvis ikke partner kan være hjemme pleier de fleste å bruke besteforeldre, dagmamma etc

Finnes det ingen turnusbhg i nærheten? Det har vi her i kjeden guttungens Bhg hører til.
Ellers har vel vanlige Bhg åpent fra 06.45 ish til 17.00 ish.

Jeg har som sagt kun sjekket nordre follo kommunes nettside, det er der det står att alle barnehager har åpent 07.15-17.00
Min mann hadde selfølgelig hjulpet meg, men vi jobber turnus begge to. Familie bor ikke i nærheten.

Sjekket for øvrig Rodeløkka barnehage, som står i linken på artikeln ovenfor, de har åpent 07.30-17.00 enligt Oslokommune.no:rolleyes: Hvilke er de store kjedene?

Jeg spør her, for jeg har ikke peiling. (Ja, jeg har mailet kommunen og spurt for sikkerhets skyld).

Jeg har som sagt kun sjekket nordre follo kommunes nettside, det er der det står att alle barnehager har åpent 07.15-17.00
Min mann hadde selfølgelig hjulpet meg, men vi jobber turnus begge to. Familie bor ikke i nærheten.

Sjekket for øvrig Rodeløkka barnehage, som står i linken på artikeln ovenfor, de har åpent 07.30-17.00 enligt Oslokommune.no:rolleyes: Hvilke er de store kjedene?

Jeg spør her, for jeg har ikke peiling. (Ja, jeg har mailet kommunen og spurt for sikkerhets skyld).
Fus
Espira

Mange barnehager (f.eks de gamle sykehusbarnehagene) har åpent fra 06.45-17.00. Lenger enn det er ikke vanlig, men godt mulig det finnes..
Sjekk også Kanvas og Norlandia barnahagene :)

Sjekk ut Child planet i Oslo. Beste barnehagen som finnes og de har lenger åpningstider enn de fleste andre :D Det er en privat barnehage men ikke en kjede og eieren bruker mye penger på barnehagen istedenfor å ta ut noe særlig profitt.

Back
Topp