Barnehage m.m

mklu83

Gift med forumet
Mailykke 2018
Synes det er skikkelig tøft å levere lillegutt der for tiden..

Han er smilende og blid hele tiden, helt til klærne er av og jeg skal gå. Han viser tydelig at dette vil han ikke. Har gått fint frem til for to uker siden, men en sydentur og sykdom har gjort sitt til at det ikke er så gøy lengre.

Er egentlig det samme hvem jeg leverer til så er ikke direkte barnehagen som er problemet.. Barnehage, tanter, besteforeldre, til og med hvis jeg leverer til faren for så å gå.

Ser jo det at han leker og koser seg når jeg går forbi vinduet inn til avdelingen 5 sekunder etter, så vet det ikke varer lenge..

Men har kjempe dårlig samvittighet. Jobber kun 2 dager i uken og de dagene er kveldsvakter. Har absolutt mulighet til å ha han hjemme fra barnehagen for å kose. Men er redd det ikke fører noe annet med seg enn ennå mer tull ved levering. Han skal jo være vekke 3 dager når vi skal ha forsøk igjen, 3 dager for tur til tanten, så 1 barselgruppe og 1 planleggingsdag.

Ble langt dette, og sikkert uoversiktelig.. :-)
Har dere noen råd eller erfaringer som kan hjelpe og trøste en fortvilet hormonbombe allerede før hormonbehandlingen ved ivf begynner?

Bruk tiden til hjelp. Dette er jo nytt for dere begge to, både liten og stor.
Barna er vårt hjerte og jeg tenker det er naturlig at en reagerer og syns dette er leit.
Jeg tror det kalles å være foreldre

Det er helt vanlig med et slik steg tilbake etter en liten stund i barnehagen... Nå har han forstått at han skal være der og at du går... De små har vilje og vil prøve seg om det hjelper å protestere... Men selvfølgelig er dette sårt for en mamma... Men så lenge du fortsetter å være positiv og leverer han med et smil vil dette smitte over på han og...
Dette går seg nok til skal du se....

Litt sånn er det her også.. Etter vi har tatt av ham klærne drar han i meg for å få meg med ut døra igjen, ikke inn i bhg..;P 
Leverer han fra meg, så kommer lippa og noen hulk, men før jeg har nådd ytterdøra er han stille igjen.. :) 
Fikk innmari dårlig samvittighet i starten siden jeg er hjemmeværende uansett, men kom til at det er det beste. Bhg kan gi ham mange erfaringer som jeg ikke kan hjemme, og han er der bare 4 max 5 timer hver dag, og sover to av dem.. ;P

Her har jeg begynt å hylgrine en gang når jeg leverte, måtte bare løpe avgårde for jeg synes det er så flaut ;)
Jeg gren pga vesla hylgrein og klamra seg fast i meg, og måtte nesten rive henne ut av armene mine :'(

Nå har den perioden gått over, og nå freser hun avgårde for å leke og har ikke tid til å si hadet engang :-O  Synes det er like fælt jeg da! Hehe.

Back
Topp