Barnehage i morra

RalkattLia

Forumet er livet
Er det vanlig dag?? Tenker da på full dag liksom??

Tenkte jeg skulle ringe imorra og høre uansett, men hvordan er det i barnehagen hos dere??

vanlig dag her, men svært få barn som kommer. 

Her er det vanlig dag, men er åpent til 16.30. 7 barn som kommer, småen skulle egentlig. Men han er ikke i form i dag. Så han skal være hjemme i morra[:)]

Vanlig dag her.

ORIGINAL: Gitte__

Her er det vanlig dag, men er åpent til 16.30. 7 barn som kommer, småen skulle egentlig. Men han er ikke i form i dag. Så han skal være hjemme i morra[:)]

samme her..

Åpningstid etter hva foreldrene har skrevet på at de trenger. Oppsatt voksne etter hvor mange barn som har gitt beskjed om at de kommer[:)]

ORIGINAL: Azoria

vanlig dag her, men svært få barn som kommer. 

Vanlig dag her, de aller fleste kommer!
Virker som de fleste som som har mulighet heller har valgt å ta fri i romjula, det har vi også.
I morgen skal både jeg og snuppa i barnehagen fra 8.30- 16.00. Men etter dette skal vi hjem å nyte jula:)

Men føler allikevel ikke at det er jul før jeg våkner på julaften:)

venninda mi sa at det kunn var 4 timer i barnehage her i morra..

vanlig dag i bhg til storesøster imorra....

11 unger skulle i barnehagen til snupsi imorgen (på hennes avd..er vanligvis 14 unger) Vi leverer henne i halv 9 tiden og heter igjen halv 12..må få ordnet og handlet siste rest (skal ha selskap imorgen) [:D]

ja helt vanlig dag, er jo vanlig arbeidsdag i morra! Men det ble snakket om at det kun er et barn som skal dit i morra, så det blir nok en rolig dag gitt....

Halv 9 - halv 4 hos oss. Men da hørte de etter når evt ungene kommer så de får vite hvor mange som evt må på jobb! [:)]

Stengt i barnehagen vår[:)]

Back
Topp