Barnehage i morgen?

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
Feberfri i dag, masse energi, og helt klar for action. Men matlysten er derimot ikke tilbake.

Barnehage eller ikke? [8D]

Bhg[:)]

bhg! han her har altid bedre matlyst i bhg

Då hade jag skickat iväg till barnehagen imorgon ja, de ringer ju om de ser att ett barn är slappt o behöver åka hem. Matlusten kan ju ta lite tid innan den kommer tillbaka efter att de vart sjuka, tycker inte det är nån anledning för o hålla dom hemma.

bhg. Matlyst kan bruke lang tid på å komme tilbake.

Bhg! Kan hende matlysten kommer mer tilbake ve matbordet i bhg hvor alle andre spiser!

Hvis du mener feber fri hele dagen idag, (altså ikke feber siden igår) og fin form så er jeg enig i bhg imorgen.
Men hvis du mener feber i natt som var eller i morges, men blitt feberfri utover morgenen/dagen og så vært feberfri resten av dagen/kvelden og fin form så er jeg for og bli hjemme en dag til. [:)]

Kommer også an på hvordan sykdom det har vært og hvor lenge tenker jeg. Litt vanskelig og svare ordentlig når man ikke vet mer enn det lille som står i trådstarten.
Men forresten, det er fredag imorgen og uansett helg, så da hadde jeg nok gått for hjemme og heller starte bhg igjen frisk og kry over helgen. [:)]

bhg [:)] maten kan jo hende hjelper på i morgen når alle andre spiser rundt [:)]

grei energi = grei for barnehage [;)]

Hun er i barnehagen i dag. :) Var feberfri i hele går, hadde feber på onsdag formiddag, men feberfri på kvelden. [:)]

Back
Topp