barnehage i bergen

http://www.sib.no/barnehage/Studentbarnehagene/

Ikke personlig, men har hørt mye bra om de aller fleste der..
men mest den på nattland, populær barnehage![:)]

vi gikk i bortigard.
og min erfaring var god første året, men så endret de  på hvilken avdeling alle jobber på og sånn. og jeg følte ting bel veldig vanskelig og de klarte ikke å passe på å gi småen min nok mat (han sliter med vekten). jeg tok han ut av barnehagen, og nå spiser han godt [:D]

men ang uteområdet og at de finner på noe. så er de flinke. de har tur i skogen rett bortenfor en gang i uken bl.a.

hmm..jeg er avhengig av at de passe på snuppa..for bhg må nemlig kateterisere henne..og da må jeg kunne stole godt på personalet! er så redd for å komme til en bhg hvor de er urutinerte og det blir problemer..er så lett her jeg bor for her kjenner man de som jobber i bhg[8D]

jeg ser på kartet at nerigard er nærmest skolen..så noen erfaringer eller hørt noe om den bhg??:)

Kjelleren bhg på Landås er bra!
Liten, privat bhg med fantastiske ansatte! [:)]

det er jo veldig mange ufaglærte i barnehagen. og ingen av de er vel sykepleiere, så de vet vel ikke hvordan de skal kateterisere...
jeg har søkt meg inn i en barnehage med bare 20 barn i hele barnehagen nå. eller eventuelt dagmamma. jeg føler det er mye lettere at de har oversikten da.
for i sånne store barnehager, så er det jo så voldtsomt mange barn.

ORIGINAL: jordbaer

jeg ser på kartet at nerigard er nærmest skolen..så noen erfaringer eller hørt noe om den bhg??:)

de tre barnehagene ligger rett ved siden hveandre. nerigard og oppigard ligger nede i bakken. og så forbi parkeringsplassen så ligger bortigard.

ORIGINAL: mamma*88

ORIGINAL: jordbaer

de tre barnehagene ligger rett ved siden hveandre. nerigard og oppigard ligger nede i bakken. og så forbi parkeringsplassen så ligger bortigard.

da viser de feil på kartet sitt[:-]

ORIGINAL: mamma*88

det er jo veldig mange ufaglærte i barnehagen. og ingen av de er vel sykepleiere, så de vet vel ikke hvordan de skal kateterisere...
jeg har søkt meg inn i en barnehage med bare 20 barn i hele barnehagen nå. eller eventuelt dagmamma. jeg føler det er mye lettere at de har oversikten da.
for i sånne store barnehager, så er det jo så voldtsomt mange barn.

nei de må jo selvfølgelig læres opp[:)]

Back
Topp