Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ønsker en engel
ettersom eg jobber i bhgså har eg undersøkt litt med sjefen når ho fikk vite eg va gravid...
ja, vanligvis er det slik at man søker fra august og må betale fra da... men noen tar inn et par unger rett over nyåret også (dette pga en støttekasse fra staten om du skjønner). du kan være heldig å få plass, men som regel tar de inn fra august.
eg for min del har nå tenkt at då tar eg permisjon uten lønn frem til august, slik at eg får fri et ekstra halvår :) det er kun 6 mnd med litt mindre lønn, men samtidg får man kontantstøtten...
ORIGINAL: Bebibooms
her kan en søke de inn fra hvilken måden somhelst, men har jo krav fra for da året starter.... her får en ikke plass i august viss en ikke begynner før feb lissom... for en får ikke holde av en plass, som eit annet barn kunne brukt det halve året....
var d dette du mente?[8|]
ORIGINAL: Alvani
nei, du kan søke om plass fra senere enn august og, men da kommer du ikke inn i hovedopptaket, og det er større risiko for å ikke få plass...
Men du må huske at nå har du jo søskenprioritet, jeg tror det er enklere å få ungen i barnehagen da.. Så opplevde også jeg at 2 stykker gikk fra liten til storavdeling rundt nyttår... (hos oss) - så det er vel håp..
ORIGINAL: Mollå
ORIGINAL: Alvani
nei, du kan søke om plass fra senere enn august og, men da kommer du ikke inn i hovedopptaket, og det er større risiko for å ikke få plass...
Men du må huske at nå har du jo søskenprioritet, jeg tror det er enklere å få ungen i barnehagen da.. Så opplevde også jeg at 2 stykker gikk fra liten til storavdeling rundt nyttår... (hos oss) - så det er vel håp..
Ja, man kan selvsagt søke når man vil i løpet av året. Men denne barnehagen er en av topp 2 her i byen, så det er ikke noe ledig i løpet av året liksom.
Jeg har jo søskenprioritet, men vil tro det kun gjelder for hovedopptaket?
Vanskelig dette![&:]
ORIGINAL: Ønsker en engel
...