Barnehage er stas!

Tweak

Forumet er livet
Julia har virkelig blitt varm i trøya i bhg nå [:D] det blir mindre og mindre "knirking" når jeg leverer henne og når jeg henter henne så kan hun like gjerne sitte og spise ferdig yoghurten sin bare jeg kommer helt inn [:)]

Og de ansatte sier at hun shower og tar helt av innimellom! Ei skikkelig go'jente som elsker å være sammen med de andre ungene og leke og kose seg hele dagen. [:D]

Hun sover nå én lur i bhg og tar seg gjerne en dupp eller i allefall hviler hun litt i bilen til og fra bhg sånn at hun får sovet nok. Og så spiser hun heldigvis godt i bhg også [:)] Eneste aberet er den harde magen hennes, hun klarer ikke å bæsje der...

Så jeg er nå en lettet mamma med ei jente som har det veldig bra om dagen. Hverdagen som jeg var redd for, ja den er faktisk ikke så verst! [:)]

Så bra da[:D][:D]

Så bra [:)]

Er dså deilig når det vi har grudd oss for viser seg å ikke være så farlig alikevel[:D]

Vi har det på samme måte, snuppa elsker barnehagen, har nesten ikke tid til å gi mamman en hade kos engang.

ORIGINAL: oblix

Ingenting er bedre enn det[;)]

MEN det at hun er hard i magen, de kan ikke ha startet å gi kumelk da? (vet ikke om hun er vant med det hjemmefra ennå jeg...)[8|]

ORIGINAL: EmilieOGOskars mamma

ORIGINAL: oblix

Ingenting er bedre enn det[;)]

MEN det at hun er hard i magen, de kan ikke ha startet å gi kumelk da? (vet ikke om hun er vant med det hjemmefra ennå jeg...)[8|]

Hun må gjerne få kumelk, hvis de klarer å overtale henne til å ikke spytte den ut igjen med martyrblikk! [:D] Hun får yoghurt da, og de dagene er magen hennes bra [8D] Hun har "kronisk" trøbbel med magen og må i 90 % av tilfellene holdes over do for å bæsje [X(] Hun kan av og til bæsje av seg selv, men i bhg så har hun nok rett og slett ikke TID tenker jeg [8D] Hun er høyt og lavt den jenta! [:D]

Back
Topp