barnehage/dagmamma

snupsipus

Blir kjent med forumet
er det mange av aprilbabyene som snart skal i barnehage/dagmamma pga at permisjonen er ferdig?
Eller har noen allerede begynt? erfaringer med det isåfall? 
her er permisjonen ferdig i slutten av januar, men har såå lite lyst til at snuppa skal være borte fra oss i mange timer pr dag, mens hun enda er så liten.
Jeg vurderer å være hjemme fram til sommeren i ulønnet permisjon.. '
Men det kommer til å bli ganske trangt økonomisk da[:o]

vi har verken fått dagmamma eller barnehageplass til Tobias.. Begynner å jobbe igjen 2.januar, så jeg er skikkelig fortvilt!! Har så lyst å være hjemme til han blir litt over 1 år!! [:(] 

ja, det er skikkelig ille syns jeg..[:o]
Hva tenker du å gjøre da? Jeg har virkelig ikke lyst til at en ukjent dagmamma skal passe henne, og barnehageplass tror jeg ikke vi får før hovedopptaket til sommeren..

Blir ikke noe barnehage før til høsten påoss. Jeg er arb ledig så har ikke noe jobb å gå til. Men har ikke noe imot å være hjemme så lenge med jentene.

Skal begynne å se etter jobb etter nyttår.

har kasper hos dagmamma en dag i uken, det går kjempe fint =)=) han skal være litt mer hos henne på høsten =) men jeg skal gå skole, og d gjør jeg nå og.. men er ikke hver dag selv om det er fulltid, så får en del tid med han heldigvis....

aJeg satser på å være hjemme fram til høsten. Ja vi må tenke oss om to ganger før vi strør rundt oss med penger, men det er det verdt syns jeg! Om det blir litt trangt økonomisk, skal vi klare det, det er jo ikke snakk om så mange månedene. Syns det er altfor tidlig å sende ham i barnehage eller dagmamma[:(] Ja jeg er hønemor[:)]

ORIGINAL: Rakel

aJeg satser på å være hjemme fram til høsten. Ja vi må tenke oss om to ganger før vi strør rundt oss med penger, men det er det verdt syns jeg! Om det blir litt trangt økonomisk, skal vi klare det, det er jo ikke snakk om så mange månedene. Syns det er altfor tidlig å sende ham i barnehage eller dagmamma[:(] Ja jeg er hønemor[:)]

Da er vi to[:D].

her begynner lillemann i barnehage 15.februar. Å ja,jeg grur meg veldig!!!! ikke noe lyst..:(

Smulen skal begynne i barnehage 24.mars.....  [&:]   Gruer meg en del,men det er jo lenge til enda. Kunne egentlig tenkt meg å vært hjemme litt lenger!

LilleB begynner i slutten av august hvis vi får plass (da skal jeg begynne å jobbe litt igjen), han skal ha full plass, men vi kommer nok ikke til å benytte mer enn 50 %.

min permisjon går 7 desember. men eg blir sikkert sykemeldt et år pga alt som har skjedd rundt meg no. da får eg heldigis lønn for det av trygdekontoret ellers måtte eg jobbet.

ORIGINAL: snupsipus

ja, det er skikkelig ille syns jeg..[:o]
Hva tenker du å gjøre da? Jeg har virkelig ikke lyst til at en ukjent dagmamma skal passe henne, og barnehageplass tror jeg ikke vi får før hovedopptaket til sommeren..

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre?? Har heller ikke lyst å sende han til dagmamma.. [:-] vi får vel heller ikke barnehageplass før til sommeren.
Men kan hende at jeg blir sykemeldt pga. fødselsdepresjon.. jobber i en butikk, så det blir litt flaut når jeg blir deppa og gråter da.. [&o] Så det kan hende at jeg får være hjemme med lille gutten en stund til?!

ORIGINAL: ~Mamma til en prins~

Arian begynte i bhg da han var 4mnd[:)].. Han stor koser seg i bhg og alle barna syns det er kjempe stas[:D]

Har bare posivtive erfaringer! [:)]

bare lurer... hvorfor bynte han så tidlig egentli? helt ok om du ikke vil svare åsså..

ORIGINAL: tipp

Blir ikke noe barnehage før til høsten påoss. Jeg er arb ledig så har ikke noe jobb å gå til. Men har ikke noe imot å være hjemme så lenge med jentene.

Skal begynne å se etter jobb etter nyttår.

Samme her! må prøve å finne meg jobb pga økonomien, men hvis jeg får meg jobb blir det dagmamma frem til høsten. Skulle ønske jeg kunne fått betalt for å gå hjemme[8|]

Back
Topp