Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva sa dere når dere kom til barnehagen da?Med førstemann dro vi på surprise visit til 5 aktuelle bhg. For å få et ekte inntrykk. Det fikk veldig fint, fikk omvisning. En bhg avtalte vi med på forhånd.
Tenkte jeg kanskje skulle droppe innom, da får man jo sett hvordan de virkelig har det [emoji4] Hvis ikke ringer jeg og sier noe ala dette: "Hei vi vurderer å søke barnehageplass hos dere, er det en mulighet for at vi kan komme å få en omvisning" [emoji4]Hva sier dere når dere ringer for å få omvisning? synes sånt er så flaut!
Tenkte jeg kanskje skulle droppe innom, da får man jo sett hvordan de virkelig har det [emoji4] Hvis ikke ringer jeg og sier noe ala dette: "Hei vi vurderer å søke barnehageplass hos dere, er det en mulighet for at vi kan komme å få en omvisning" [emoji4]
Hva sa dere når dere kom til barnehagen da?
Hmm to kanskje tre [emoji4]Stjeler den. Hvor mange skal du innom?
Hvem ringer du til? Direkte til barnehagen eller til styreren?Hmm to kanskje tre [emoji4]
Søker bare opp det nr som er tilgjengelig på barnehagen, spiller igen rolle tenker jeg. De sier i fra hvem jeg skal snakke med hvis jeg snakker med "feil" person [emoji4]Hvem ringer du til? Direkte til barnehagen eller til styreren?