Barnehage + åpningstider...

Me&my<3

Glad i forumet
Jeg blir litt oppgitt jeg... ikke 1 barnehage i denne kommunen har lengre åpningstid enn til kl.16.30... Både jeg å mannen jobber til 16.00, mannen rekker det akuratt, men ofte store problemer med hentinga..... Jeg bruker 40 min til bhg. pga kø....

Tror dere kommunen hadde sett på problemet om jeg hadde sendt en mail...? er vel flere enn oss som jobber til 16.00....

Vet ikke hvor du bor. Men har nettopp lest om en barnehage på Gardermoen som har åpent til langt på kveld, faktisk. Kan jo være lurt å ta en ringerunde. Bhgen lillegutt går i har også åpent til 16:30. 

ORIGINAL: lillemy2000

Jeg blir litt oppgitt jeg... ikke 1 barnehage i denne kommunen har lengre åpningstid enn til kl.16.30... Både jeg å mannen jobber til 16.00, mannen rekker det akuratt, men ofte store problemer med hentinga..... Jeg bruker 40 min til bhg. pga kø....

Tror dere kommunen hadde sett på problemet om jeg hadde sendt en mail...? er vel flere enn oss som jobber til 16.00....

Skader ALDRI å sende en mail og gjøre de oppmerksom på det nei

Har sjekket nettsiden til kommunen, og utifra di stenger alle kl.16.30.

Kjedelig å alltid hente i siste liten....[&o]

her så går ungene i nobolommunen pga åpningstidene der de går er det åpe fra 06.30-17
i kommunen vi bor er det åpent fra 06.30-17
men pga våres arbeidstid så ville ikke vi rekke jobb hvis vi skulle lever i hjemkommunen for der kjørte vi forbi dørene kl 06.15, i nabokommunen rakk vi det akurat med ca 1min margin

Men har jo lyst at hun skal gå i barnehagen med di hun skal gå på skole med, og di som bor rundt her, kjenner ikke så mange rundt her....

Barnehagen våres stenger 16.45. Men om mange nok melder interesse kan vi få flexi plass. Da er det åpent til 21.00. 

0745-1615

0645-17 er barnehagen åpen her. Jeg jobber turnus så for meg blir det aldri bra nok[8D]

7-17 er bhg åpen her.

Men kan du ikke ta det med ehhh tenke.    foreldreutvalget trur jeg det heter.
Kan hende dem kan jobbe litt med det og.

Her er det bhg fra 0700-1630
For kort åpningstid for de som jobber 8-16 og pendler en time +

Back
Topp