Barnegrøt og middagsmat.

nitalita

Gift med forumet
Noen fler her inne som har barn på alder med min lille prinsesse?......7 mndr..

Bare lurte litt på hva slags rutiner dere har på maten og hvor mye sånn ca di spiser, og når...osv...
Varierer jo litt fra barn til barn det der og, men jeg syns det er så godt å ha noe å gå ut fra..

NÅ ER LISJA STØRRE DA..MEN EG FREISTAR SVARA SÅ DET HEITE EPÅ NYNORSK!!! EG FULGTE PAKKEN,SÅ ÅT HO DET HO FIKK.EI STUND DREIV EG Å MÅLTE OPP VATN P FLASKA MEN EIN LÆRE SEG FORT KOR MYKE/LITE EIN TRENG. NÅ BLIR DET PÅ SLAMP,OG VIL HO HA MEIR GIR EG FRUKT OG SVISKESAFT I TILLEGG!

Endelig noen som svarer[:D][:D]
Oki....for Linea har fått grøt på formiddagen og middag i 3- tida.. Men det varierer hvor mye hun spiser. Hun spiser værtfall ikke så mye som står på pakken og spiser heller ikke et sånn glass med barnemat...

nei med der ikkje så farleg sålenge ho legg på seg. lisja her eter ikkje eit heilt glas til middga nå helde,så plytselig gjer ho det ein og annen dag...matlysta er ikkje like stor kvar dag eller kvar uke...trur ikkje du skal bekymre deg sålenge ho veks søve greit og ellers trivast!!![:D]

Nå er Adrian 6 måneder, men spiser som en hest. Spiser middag en gang om dagen i 3-5 tida en gang, og grøt (stor porsjon)to ganger om dagen. Spiser litt frukt også ved et måltid sammen med melk.

Back
Topp