Barnefritt bryllup

Rockeprinsessa

Elsker forumet
borte

Jeg hadde ikke vert like vrang som dette brudeparet ihvertfall...[:o]

Og jeg hadde også blitt litt lei meg, og kanskje tilogmed litt sur[:-][;)]

oooi... må ærlig innrøm at æ syns d va litt sææært ja!!
Sjøl hadd æ nok blitt pottesur!

Hadde nok reagert på dette selv ja..
 Meen, på den annen side så er jo dette deres store dag, og vil de ikke ha barn der er det deres avgjørelse.
Og hvis de "viker" på reglene for dere, så blir kanskje andre irritert fordi de også gjerne ville ha med sine små?

ORIGINAL: Missi_85

Meen, på den annen side så er jo dette deres store dag, og vil de ikke ha barn der er det deres avgjørelse.
Og hvis de "viker" på reglene for dere, så blir kanskje andre irritert fordi de også gjerne ville ha med sine små?

Kansje de er redd at barnet får for mye oppmerksomhet og ikke de [&:]

sært av de..

har de barn selv?

De har ingen barn selv..

Hvorfor nekte barn i bryllup...hørtes sært ut, å det har jeg aldri opplevd i noen av bryllupene jeg har vært i..

Jeg kan faktisk skjønne at de sa nei siden de har sagt at det skulle være et barnefritt bryllup og man må jo da sette grensen en plass..

Skal man la de som ammes få lov, de under 6 mnd, hva med de ungene som ikke ammes men som foreldrene ikke føler de er klare for å ha barnevakt til pga de bare er 6 uker?? det er mye lettere og bedre å si helt nei en å skulle la noen få lov mens andre ikke får lov.

Skjønner du syntes dette er kjipt, men det er faktisk brudeparets dag og demmes valg.

Har selv vært i et bryllup jeg ikke var ønsket i pga det ikke skulle være barn der (vi var søskenbarna), men hadde ikke barnevakt til oss og vi bodde 60 mil unna så mamma og de fikk "lov" men dette ødela mye for spesielt bruden at ikke demmes ønske ble respektert. Vi er ganske gode venner nå som jeg og er voksen og skjønner henne nå.

Når jeg giftet meg. Hadde jeg to mammer  som ammet barnet istt. han ene ble levert til barnevakt i løpet av kvelden
og han andre var der hele festen. Han var bare noen uker gammle.

synes det høres ut som noen er litt vannskelig

Vi var i bryllup til bror til sambo når ho størsta va ca. så gammal som di. Eg spurte ikkje ein gang eg då om å få ta ho med, hadde mamma som passa ho på hotellrommet, så gjekk eg dit å amma.

Eg skal gifte meg i desember, kjem til å gjera akkurat likt. Det er mitt bryllup, og eg har ungar sjøl. Skal eg ikkje ha mine med fordi eg vil ha barnefritt bryllup gjer eg ikkje unntak for andre heller.

takker for svar. forstår alles synspunkter her, har dem sagt nei til barn så har dem sagt nei liksom..men synd at vi ikke kan komme pga ett spedbarn som for det meste sover og ikke gjør noe ut av seg. Dumt at det skulle bli sånn![&:]

ORIGINAL: Missi_85

ORIGINAL: tuppa86

oooi... må ærlig innrøm at æ syns d va litt sææært ja!!
Sjøl hadd æ nok blitt pottesur!
mhm! såååå små må jo få lov til å bli med!

Vi hadde barnefritt bryllup, men gjorde unntak for ammebaby. [:)]
Hun lå jo bare i vogna, på teppet sitt i hjørnet, eller på teppet sitt på et bord når hun ikke lå i mammas armer, så det var jo ikke det problemet en gjeng urolige smårollinger med små blærer, stor utålmodighet og stort volum blir. [;)]

Og ja, jeg hadde nok også blitt litt skuffet. [&o]

ORIGINAL: MammaOgVictoria

Det syns jeg var vrangt gjort av dem. Vi snakker om et spebarn, greit at man i utgangspunktet tenker et barnefrittbryllupp fordi man ikke vil ha mange små barn løpene rundt.
Men vi snakker om et spebarn, det er vel innlysende at ikke du kan dra uten henne?[8|]

Jeg hadde aldri nektet noen å ta med ett spedbarn!
Burde vise forståelse for at du vil ha barnet med deg...[:)]

Men til syvende og sist er det deres store dag...[;)]

Vi hadde ingen barn i bryllupet vårt, men hadde ei veninne som hadde ei lita ei på ca 1 mnd og hun var med, men hun merka vi jo ingen ting til for hun lå jo i vogna si og sov.

Back
Topp