Barnefrisør i Oslo/Lørenskog

Ole Brumm

Forumet er livet
Har dere en å anbefale?
Magnus trenger virkelig en klipp nå! Blitt skamklippet av svigermor et par ganger[8D], men nå må noe gjøres..
Noen som vet om en bra og barnevennlig frisør, gjerne en som har film eller en morsom stol eller noe.
Hva ligger egentlig prisen på en barne(gutte)klipp på?

Strømmen storsenter, der har de film og diverse. Leon storkoser seg i stolen der i alle fall. [:)] 

jeg tror jeg betalte 300 for klipp av Andrea her i byen...på en vanlig salong....ynnskyld meg...det tok 7 minutter..holdt på å spy da jeg gikk derfra[:'(] var jo fint, men tok bare en runde og fjernet 1 cm hår helt rundt....djeez...kunne gjort d bedre selv...

ORIGINAL: schnuppa

Strømmen storsenter, der har de film og diverse. Leon storkoser seg i stolen der i alle fall. [:)] 

ja, var en på generell som likte seg der også. spørs om vi ikke ender opp der.. men egentlig har jeg ikke bil den dagen jeg vil klippe han, og ta bussen til strømmen det gidder jeg ikke..[;)]

ORIGINAL: Sommermamma =)

jeg tror jeg betalte 300 for klipp av Andrea her i byen...på en vanlig salong....ynnskyld meg...det tok 7 minutter..holdt på å spy da jeg gikk derfra[:'(] var jo fint, men tok bare en runde og fjernet 1 cm hår helt rundt....djeez...kunne gjort d bedre selv...

uff, så kjipt.

pappans kusine er frisørlærling (snart ferdig) så hun har klippet han helt til nå, med unntak av svigermor som måtte pirke borti med saksa. Men nå kan hun ikke på lang tid, så jeg bare må få klipt han nå.

Betalte 250,- for å klippe Casper på Triaden.
Hadde ikke TV og sånn da, men veldig barnevennlig hun som klipte Casper så vi ble fornøyd[:)]

ok, da har jeg bestilt time til Magnus i morgen på strømmen, så får vi se. Skal legge ut før og etter bilder, hihi

Back
Topp