Barnefri

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Nå har pappan tatt med gullet mitt ut på babysvømming![:(][:)] De skal på babysvømming, og mor skal få litt fri. Merker jeg er blitt litt hønemor ja[:D]

ORIGINAL: mrsdior

Jeg vil ikke være barnefri[8D]

IKke jeg heller![:D] Skulle gjerne hatt han her hos meg, tryggest det[:D]

er blitt veldig hønemor jeg åg. Cassandra ligger på siden av meg her i sofaen og bare rekker tunge til meg hehe

Jag var ut til ett kjøpesenter i 2 timmar, jag stressade som en galning...
Klarar inte att vara utan honom..... än... [:(]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Jeg vil ikke være barnefri[8D]

IKke jeg heller![:D] Skulle gjerne hatt han her hos meg, tryggest det[:D]

haha, ja[8D]  kall meg hønemor!![;)][;)][;)][;)]

super hønemor her ja...[:)]

Nå er gullet mitt hjemme igjen og sover trygt på brystet mitt[:D] Han er helt utslitt stakkar, grått hele dagen, så babysvømming. Han hadde visst grått på svømminga også stakkar[&:] Deilig å ha han hjemme igjen he he

synes det er digg med barnefri jeg...hønemor er jeg nok ikke....men alltid deilig å få han tilbake[;)]

Hadde barnefri mens jeg var hos tannlegen på fredag...for å si det sånn så hadde jeg heller foretrukket to timer med intens barneskrik[&:]! Men skal på hyttetur natt til 1.april, så det tenker jeg skal bli deilig[:D]...

ORIGINAL: Nates Mamma

synes det er digg med barnefri jeg...hønemor er jeg nok ikke....men alltid deilig å få han tilbake[;)]

Helt enig[:D]
Bestevennina mi hadde anna fra halv 3 til halv 7 mens jeg var i stallen og kosa meg med hestene, det var veldig deilig for hesten min er litt redd lydene hu lager..hehe Så kunne jeg bruke god tid på henne og for det har det ikke blitt så veldig mye av..[&o]

Back
Topp